Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAF Manager - Android app til LEAF med klima-timerkontroll

Startet av Trondns, fredag 11. januar 2013, klokken 08:24

« forrige - neste »

Trondns

Har ikke funnet ut av dette med servicekostnader og alternative pakker på dette som jeg mente skulle komme. Hvor finer jeg ut av dette? Er det ikke snakk om maks 8 års garanti med fri kjørelengde?
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

19quiz76

Savner også info om dette, samt det obligatoriske serviceprogrammet og mulighet for 3-faselading.
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Balrog

I Osloforretningen visste de ikke, men ga uttrykk for at de forventet lave servicekostnader, under henvisning til at Roadsteren skal ha lavere servicekostnader enn en Golf.

Strengt tatt er det vel ikke stort mer de gjør enn å lese av elektroniske data og evt oppdatere computeren, etterfylle spylervæske, sjekke lysene, sjekke bremseklosser og sparke i dekkene?

Bra svar her:

Sitat fra: jkirkebo på lørdag 15. desember 2012, klokken 22:40
Prisen på service kommer nok sammen med prisen på bilen, så vi får håpe vi vet det i løpet av uken. I USA koster det $1900 for 4 år (og $1900 for de 4 neste). Oversatt til "norske" priser vil jeg tro det havner på ca. 4000-4500,- pr. år. Men da er alle slitedeler unntatt dekk inkludert, så det blir ingen ekstra regning for bremsevæske, bremseklosser, spylervæske, pussergummi, kabinluftfilter, kjølevæske og lignende.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA