Feil på ladeluke, hvordan få byttet på garanti?

Startet av Polestar-eier, onsdag 25. september 2024, klokken 09:53

« forrige - neste »

Polestar-eier

Jeg postet dette spørsmålet mitt i går, men innlegget er nå borte. Skyldes det sletting, eller nedetiden på forumet i natt?

Jeg lurte på:

Jeg har en e-tron 2020 med ladeluke som krangler. Av og til virker ikke knappen, og på vinteren kan flappen stå fast (men motoren jobber). Det er ikke is i veien, jeg kan flytte på luken med håndkraft.

PROBLEM:

To ulike Møller-verksteder krever at de må gjenskape feilen på verksted for å iverksette garantisak. Dette er problematisk å få til, ettersom feilen varer kanskje en dag eller to.

Jeg har dratt innom Møller, uanmeldt, når feilen har oppstått. De har filmet feil, men dette var ikke godt nok.

Så til dere som har fått byttet luke på garanti: Hvordan gikk dere frem?

storeulv

Sitat fra: Polestar-eier på onsdag 25. september 2024, klokken 09:53Jeg postet dette spørsmålet mitt i går, men innlegget er nå borte. Skyldes det sletting, eller nedetiden på forumet i natt?
<snip

Så til dere som har fått byttet luke på garanti: Hvordan gikk dere frem?
Jeg bare varslet Møller om det, og det var ingen diskusjon om problemet. De svarte at det var et kjent problem med vanninntrengning et eller annet sted, og at luken ville bli bytte på garanti.
Audi e-tron 50AS MY 2020

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA