Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Renault Twizy til Norge

Startet av Diablo, torsdag 10. januar 2013, klokken 20:46

« forrige - neste »

Diablo

Hei på dere.

Kommer til å ende på grå 85kwh med full pakke på utstyrssiden, eks bakseter.

Ender på 590 lapper og er strålende fornøyd med dette, men kjenner dere til muligheten for mørkemgrå felger? Eller er dette forbehold Performance Signature....?

Må ha mørke grå, bare MÅ ha det....
Tesla S85 med alt foruten dobbeltlader...
Dolphin grey, lyst skinn 275" bak, 245" foran (20")

Kristian

Du får kjøpt de, men etter det jeg forstår finnes de kun i 21' og koster 22.250.-
Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

jkirkebo

Sitat fra: Kristian på torsdag 20. desember 2012, klokken 18:35
Du får kjøpt de, men etter det jeg forstår finnes de kun i 21' og koster 22.250.-

De grå er kun tilgjengelige som ekstrautstyr (oppgradering fra 19") til Performance-utgaven til den prisen. De kan dog kjøpes separat av alle, og ut ifra USA-prisen på $5200 vil jeg gjette på at de koster ca. 33k NOK inkl. dekk. Da har du et sett med 19" og ett sett med grå 21", begge med sommerdekk. Deretter må du kjøpe et sett vinterdekk til 19"-felgene, og så kan du selge 19" sommerdekkene til noen som kjører på slike. Totalsummen blir neppe langt unna de 22.250,- de koster som oppgradering til Performance siden du der må kjøpe 19" dekk+felg til vinterdekkene.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA