Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sutretråd over Tesla S - saklig og usaklig

Startet av Ingebrigt, tirsdag 08. januar 2013, klokken 12:54

« forrige - neste »

TorC

Sitat fra: laumb på fredag 12. april 2013, klokken 23:11
Sitat fra: Ingebrigt på torsdag 20. desember 2012, klokken 06:01
Carwings fungerer ikke i det hele tatt og vil aldri gjøre det.

Jeg snakket i dag med en kompis som jobber i BNH som Mekaniker.
Spurte litt om Carwings og navi - og svaret hans var at navi får de ikke fikset.
Derimot hadde de en US leaf inne for et par uker siden som de skulle kode nøkler til. Det fikk de ikke gjort, siden den ikke lå i en sentral database av noe slag. Så snart bilen var lagt inn der fikk de lov å kode nøkler, samt aktivere Carwings for bruk i Norge.

Overveiende stor sannsynlighet for at jeg tar en lønsj med han i nær framtid for å høre mer! :)

Jaaa! Hvis du får en "oppskrift" på hvordan Carwings fungerer og legger den ut eller sender meg den, skal jeg jaggu meg spandere den lunchen på deg. Tror det er MANGE som kan klare seg uten Navi, men gjerne vil ha Carwings på sine US LEAF...
2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Ingebrigt

Interessant, jeg er gjerne med og spleiser på lunch, eller noe god drikke  8)

Hejduk

Da sitter jeg utenfor biltilsynet med godkjent US Leaf. :-)

Reglene er som følger:

Salvaged title vil ikke bli godkjent.
Rebuilt title vil bli godkjent forutsatt at den har vært godkjent i USA før eller etter rebuilt status.

Virket veldig grundige på biltilsynet i Drammen. Hadde sjekket ut historikk på bilen via internett før jeg kom.
Reservert model 3
2017 i3 protonic blue
2012 US Leaf LS rød
2002 Saxo hvit

maraxion

Heisan.
Er det noen som har en oversikt hvilke havner i USA som går til Drammen(eventuelt andre havner i nærheten)
Samt gode og rimelige løsninger for å frakte bil til en slik havn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA