Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Spørsmål vedr reservasjonsbetaling

Startet av mrm, mandag 07. januar 2013, klokken 15:15

« forrige - neste »

laumb

Hei!

Vi har kjøpt induksjonstopp når vi rehabilitere kjøkkenet.

Ingen av de gamle kjelene våre, med teflon fungerer på denne.

Stekepanner med teflon fungerer perfekt!

Vi har forsøkt å finne kjeler, men finner bare stekepanner. IKEA har mange stekepanner med teflon, Clas ohlson og Biltema det samme. Internett er vrient å navigere på dette punktet. Felles for alle steder er at de har kjeler som fungerer på induksjonstopp, uten teflon.

Jeg er lei av brent grøt, svidd saus, fastkokt ris o.l.
Hvis jeg ikke finner kjeler med teflon til en fornuftig penge før julaften, så får alle kebab med surkål.

Imøteser gode tips og forslag!

(Ja, jeg har kokt risengrynsgrøt i en wok panne. Det suger!).

Robin

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

opheim

Har massevis både med og uten teflon som funker på induksjon, tror noen av dem med teflon var gryter fra Coop Obs, samt noen Høyang gryter. Ta med en kjøleskapsmagnet i butikken og prøv, om de fester på undersiden så funker gryta på induksjon. :)
Hallvard McGhie Opheim
'20 Audi e-tron 55 Exclusive
'16 Honda CRF1000L
'12 Nissan Leaf 24kWh (vurderes solgt)
'11 Ford Galaxy 2.0/163 tdci (solgt)

Aspiranten

Sjekk ut hva PTFE er for noe før du kjøper teflon.

Vi tar livet av både oss selv og spesielt dyrelivet i hagen ved å bruke den styggeskapen til matlaging.

Teflon generellt er en skikkelig uting. Forsvinner aldri fra kroppen vår...
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA