Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forsikring på Tesla Model S

Startet av emagic, mandag 07. januar 2013, klokken 15:09

« forrige - neste »

kracht

Jeg har forstått det slik at jeg får en 12mod. Men får håpe jeg tar feil. Tenkte egentlig ikke noe på det , da jeg kvittet meg med et par hundre tusner i gledesrus og ekstase.
Men jeg er ikke sikker, Partiet med biler kommer til Norge 21 des.
Det vil i allefall stå 2013 i vognkortet.
Selgeren heter Per Helge Odden
Mitsubishi I-Miev Evo II 
Morris Mini 1,3Turbo 76mod
Nissan X-Trail
Honda CRF 250 R
Honda CB 750 Four K3

tomrh

Sitat fra: kracht på onsdag 19. desember 2012, klokken 22:25
Jeg har forstått det slik at jeg får en 12mod. Men får håpe jeg tar feil. Tenkte egentlig ikke noe på det , da jeg kvittet meg med et par hundre tusner i gledesrus og ekstase.
Men jeg er ikke sikker, Partiet med biler kommer til Norge 21 des.
Det vil i allefall stå 2013 i vognkortet.
Selgeren heter Per Helge Odden
12-modellen er gulle god den, jeg lover! ;) Forskjellene til 13-mod er små, mye mindre enn jeg trodde. Du bør glede deg uansett. Har i kveld forsert kleiva opp til huset vårt, i 15 cm ubrøytet nysnø. Tar seg fram som bare rakkern det der lille dyret, har stått fast der før med andre biler. Har ikke møtt Per Helge enda, det var Håvard (Børseth) som solgte til meg.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

elektrolux

Ofte leveres neste års modelrekke allerede fra oktober året før, så det er meget mulig bilen din er en 2013 modell.

Men om mulig, forsøk å få den innregistrert før nyttår. Da vil du spare mye penger de neste 12 år i verdiskatt på bilen. ( Formueskatt ) og omregistrering som blir 3000 kr billigere for hvert av de påfølgende 4 årene, og den kommer også et år tidligere inn i minstesatsen. Dette er penger du kan få ved et salg i stedet for staten. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA