Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Leaf link timerfunksjonen

Startet av Rico, mandag 07. januar 2013, klokken 11:08

« forrige - neste »

Rico

Hei, fikk min Leaf i forrige uke og strålende fornøyd så langt.

Har fått noenlunde kontroll på de fleste funksjonene, men når det gjelder rss-feed så sliter jeg. Uansett hvilke norske rss-linker jeg legger inn (først via Carwings på nett) så sier bare systemet i bilen at rss-feeden ikke har samme språk som navi har. Det virker også som om den vil "lese" opp RSS, og jeg har bare lagt inn RSS av nettsider som BG, YR, NRK o.l

Har noen fått dette til å virke?

mvh
Erik

Geving

Sitat fra: Erikhb på mandag 17. desember 2012, klokken 19:13
Uansett hvilke norske rss-linker jeg legger inn (først via Carwings på nett) så sier bare systemet i bilen at rss-feeden ikke har samme språk som navi har.
Bilen har kun engelsk språk på stemmenavigasjonen.

Det virker også som om den vil "lese" opp RSS
Det stemmer. Den bruker samme talemotor som navigasjonssytemet for å lese opp innholdet i RSS feeds.

og jeg har bare lagt inn RSS av nettsider som BG, YR, NRK o.l
Da vil jeg tro du får ganske merkelige resultater, da disse feedene er på norsk.

Har noen fått dette til å virke?
RSS feeds fungerer utmerket på engelske feeds.

Lykke til!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA