Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla superchargers - ønsker og forslag

Startet av commiesoft, fredag 04. januar 2013, klokken 13:07

« forrige - neste »

commiesoft

Ok, here we go, lykkelig nyskilt, exen tok med seg pickupen, jeg satt igjen med Thinken, og har j*vlig dårlig råd, ikke penger til noen ting, men kan kjøre så mye jeg vil med elkælæ da. Lader den opp som mobilen, på jobben :)

Helt konge spør du meg, hører med til historien at jg og exen er kjempevenner, og at har finni meg ei ny jente da, som er like blakk som meg, og som plutselig skjønner et av pointene med elbil :)
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

Aspiranten

Hehe, merkelig men kul tråd. Liker det.

Ja, elbil er, sett bort fra verditapet på Leaf, helt genialt. Jeg holder på å etablere selskap og satser bortimot alt, så jeg setter også pris på de samme tingene som du. Vi lader dog hjemme, kjører så lite at det utgjør liten forskjell.
Nissan Leaf

Go-carter

Ja, etter at jeg prakket på en Think på forrige kjæreste så synes hun at hun hadde fått nok av meg. :o Heldigvis var jeg og hennes sorte Think sjelevenner, så kort tid etter fikk hun fullt batterihavari  ;D

Men det er ikke tull! Har hatt mange damer på kroken over sommeren, fordi jeg har en så liten og morsom bil. Ikke noe behov for penisforlenger ;)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

elektrolux

Få ting utlyser selvtillit og omsorg mer enn en mann i en Elbil.

Egenskaper damene liker.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

commiesoft

 Hehe :) Er nesten like glad i Thinken som i den nye dama  8)  Ellers, lykke til Aspiranten med det du holder på med, og samme til andre her i samme situasjon.
Håper Thinken holder lenge, men en Tesla S hadde vært artig det og  ;)
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

arnejorg1

#5
Sitat fra: commiesoft på fredag 14. desember 2012, klokken 00:19
og at har finni meg ei ny jente da, som er like blakk som meg, og som plutselig skjønner et av pointene med elbil :)

Da kjønner jeg at du er lykkelig. Ny dame som liker elbil ;) Forstår det slik at det ikke var stor forelskelse mellom deg og dama, og heller ikke mellom elbilen og dama ;D

Problemet nå blir vel at den nye dama de blir mer forelsket i elbilen enn deg ;D
Før Nissan leaf. Nå, Renault Zoe hentet hos Carpoint hentet 13 juni 2015

cra

Sitat fra: Go-carter på fredag 14. desember 2012, klokken 16:10
Men det er ikke tull! Har hatt mange damer på kroken over sommeren, fordi jeg har en så liten og morsom bil. Ikke noe behov for penisforlenger ;)

Det sies jo at de som kjører store kostbare biler kompenserer for noe annet som er lite, og det har nok damene gjennomskuet. Da har de sikkert også gjennomskuet at det motsatte er tilfellet, og at de som kjører liten bil kompenserer for noe som er stort!  ;) ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA