Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Partienes beskattning av elbil

Startet av sjossang, torsdag 03. januar 2013, klokken 21:50

« forrige - neste »

Thomas Parsli

Sitat fra: Ssseee på tirsdag 27. januar 2015, klokken 18:06
Min, med orginaldyser, spyler hele ruten. Treffer øverst i området med regnsensor. Har vært sånn fra den var ny. Har tydeligvis hatt flaks der :)

Også i 80km/t?
Problemet på vår bil er for lavt trykk, ved "høye" hastigheter når ikke nok vindusspylerveske øverste del av vinduet.

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Ssseee

Sitat fra: Thomas Parsli på tirsdag 27. januar 2015, klokken 18:16
Sitat fra: Ssseee på tirsdag 27. januar 2015, klokken 18:06
Min, med orginaldyser, spyler hele ruten. Treffer øverst i området med regnsensor. Har vært sånn fra den var ny. Har tydeligvis hatt flaks der :)

Også i 80km/t?
Problemet på vår bil er for lavt trykk, ved "høye" hastigheter når ikke nok vindusspylerveske øverste del av vinduet.

Thomas

Har aldri opplevd at den ikke treffer hele vinduet, så jeg regner med det. Skal følge med på neste kjøretur  ;)
2015 Kia Soul

jj44nn

Var akkurat hos BNH Lillestrøm og fikk justert dysene mine, fungerer som bare det nå.
Om ønskelig kunne mekanikeren justert dem enda høyere slik at de eventuelt hadde truffet taket.
Er bare å håpe at denne justeringen holder seg.
Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA