Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvorfor model s?

Startet av kracht, mandag 31. desember 2012, klokken 23:18

« forrige - neste »

kracht

Hei, Jeg er ny her på forumet, og har gått til innkjøp av en Ocean Blue I-Miev.
Bilen kommer 8 jan, og vill rulle i Trondheims distriktet
Er det noen som har både tips og triks, mottas det med takk.

Hilsen Stian Kracht
Mitsubishi I-Miev Evo II 
Morris Mini 1,3Turbo 76mod
Nissan X-Trail
Honda CRF 250 R
Honda CB 750 Four K3

Mr.Zero

Grattis med ny vogn! ;D

Gjør som meg - sett deg ned med en kaffekopp og god tid, og jobb deg igjennom alle sidene her på forumet som omhandler trillingene. Da vil du få masse tips og triks fra både ferske og gamle travere på elbilfronten.
Når du så er ferdig med det, begynner du på de andre delforumene etter hva som interesserer deg mest.

Lykke til - du vil ikke angre på ditt elbilkjøp!
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

tomrh

#2
Enig med Mr.Zero her. Hvis man bare spør i nye tråder etterhvert som problemer kommer, går man glipp av mye snacks som man aldri har tenkt på. Finnes utrolig mye nyttig informasjon på forumet. Gratulerer med i-MiEV'en! :)
(Neste helg skal jeg harryhandle på Storlien med min for første gang, gleder meg som en unge!)

Et konkret tips er å knuse all rekkeviddeangst før den i det hele tatt oppstår ved å lese om hvor langt bilen faktisk klarer å kjøre på nesten tomt batteri: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,6514.0.html
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA