Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model S - reservasjonsoversikt

Startet av Phuc, søndag 23. desember 2012, klokken 21:07

« forrige - neste »

Bjornt

Akkurat det samme som El-ler. "Rista løs" etter vaskebrett kjøring  i sterk kulde, "knitra" resten av turen, veldig irriterenede, men var borte neste dag. Skjedd to ganger. 
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

bkv

Samme på min i-Miev. Det knitrer foran til høyre i kaldt vær.
Mitsubishi i-Miev 2012.

Skippern

Min 2012 Ion har begynnt å gi fra seg dumpe rakle-lyder bak på høyre side. Sjekket nå og fant ut at støtdemperen ser ødelagt ut, nedre del av støtdemperen er svart og våt av hydraulikkolje. Venstre side er den tørr og fin. Er det flere som har sett ødelagte støtdempere?Regner med at dette går på garanti?
Peugeot Ion 2012.
Opel Insignia SportsTourer OPC line 2011.

Bjornt

Selvfølgelig går det på garanti. Mine ser ok ut. 10.000 km har den gått
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

Stjerneglis

Wow, jeg er glad vår i-miev fikk understellsbehandling når jeg ser støtdemperbildet under... og dette er en 2012 modell...  :o
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - 104300 km - solgt...
2017 Alfa Romeo Giulia Super 2.0 TB

Skippern

Egentlig 2011 modell men registrert i 2012. Dette er vel ikke veldig forskjellig fra hva som er vanlig på biler uten techtyl. Understellet skal være galvanisert så får håpe det varer ut levetiden. Nå blir det verkstedtime og ny støtdemper.
Peugeot Ion 2012.
Opel Insignia SportsTourer OPC line 2011.

Stjerneglis

Det er mulig bunnplaten i karosseri er galvanisert, men det er ikke hjuloppheng osv... som bildet viser. Var under bilen for kontroll kort tid siden. Selv med Tectyl er det en del platekanter, festepunkter osv som er utsatt for slitasje osv, og der var stoffet borte. En dasj med Tectylsprayboksen, så ble det strøkent igjen...
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - 104300 km - solgt...
2017 Alfa Romeo Giulia Super 2.0 TB

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA