Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: EU-priser beste uke?

Startet av laumb, onsdag 19. desember 2012, klokken 15:12

« forrige - neste »

Nuvolari

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 08. august 2013, klokken 15:11
Da har jeg snakket med skiguard. De har nå spesiallaget en skiboks til tms som de skal teste på bilen f.k. tirsdag. I tilegg komme de til å teste den med ulike takstativ for å se hva som ser best ut på bilen, pro rack ml.fl.

De prøver i tillegg å få til en avtale med tesla slik at vi kan få boksen levert sammen med bilen og dermed mva fritt. Det siste vet jeg ikke om lar seg gjøre men skiguard var optimistiske.

Kan legge til at de lager en skiboks som plasseres lengre frem på bilen slik at den i minst mulig grad kommer i konflikt med bakluken. Blir spennende å se hvordan dette kommer til å se ut.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

TS

#76
Sitat fra: Stig O på torsdag 08. august 2013, klokken 08:51
Whispbar kommer med takstativ til Tesla S i neste uke. For de som bryr seg om design, og vil ha det mest lydløse takstativet, er etter min mening dette det opplagte valget. (www.whispbar.no se på f.eks Porsche Panamera)
Fikk også svar:
Vi har nå en løsning for Tesla S. Denne vil komme for salg mot slutten av neste uke. Vi skal teste stativet på tirsdag. Hvis det ser greit ut tar jeg bilder og kan sende deg?
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

petersv

Sitat fra: TS på lørdag 10. august 2013, klokken 12:12
Sitat fra: Stig O på torsdag 08. august 2013, klokken 08:51
Whispbar kommer med takstativ til Tesla S i neste uke. For de som bryr seg om design, og vil ha det mest lydløse takstativet, er etter min mening dette det opplagte valget. (www.whispbar.no se på f.eks Porsche Panamera)
Fikk også svar:
Vi har nå en løsning for Tesla S. Denne vil komme for salg mot slutten av neste uke. Vi skal teste stativet på tirsdag. Hvis det ser greit ut tar jeg bilder og kan sende deg?

Supert! Poster du bilder når du får de?

TS

Sitat fra: petersv på lørdag 10. august 2013, klokken 14:23
Sitat fra: TS på lørdag 10. august 2013, klokken 12:12
Sitat fra: Stig O på torsdag 08. august 2013, klokken 08:51
Whispbar kommer med takstativ til Tesla S i neste uke. For de som bryr seg om design, og vil ha det mest lydløse takstativet, er etter min mening dette det opplagte valget. (www.whispbar.no se på f.eks Porsche Panamera)
Fikk også svar:
Vi har nå en løsning for Tesla S. Denne vil komme for salg mot slutten av neste uke. Vi skal teste stativet på tirsdag. Hvis det ser greit ut tar jeg bilder og kan sende deg?

Supert! Poster du bilder når du får de?

Ja, det er planen  ;)
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Milzit

Får håpe Thule kommer med noe snart...har liten lyst til å bytte ut eksisterende ski og sykkel-holdere...

glaserud

Jeg vil tro at det ordner seg. Føttene skal visstnok stemme overens med flere som har skrufester, og lengde på stengene bør heller ikke være noe problem (de finnes jo til varebiler).
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Nuvolari

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 08. august 2013, klokken 15:25
Sitat fra: Nuvolari på torsdag 08. august 2013, klokken 15:11
Da har jeg snakket med skiguard. De har nå spesiallaget en skiboks til tms som de skal teste på bilen f.k. tirsdag. I tilegg komme de til å teste den med ulike takstativ for å se hva som ser best ut på bilen, pro rack ml.fl.

De prøver i tillegg å få til en avtale med tesla slik at vi kan få boksen levert sammen med bilen og dermed mva fritt. Det siste vet jeg ikke om lar seg gjøre men skiguard var optimistiske.

Kan legge til at de lager en skiboks som plasseres lengre frem på bilen slik at den i minst mulig grad kommer i konflikt med bakluken. Blir spennende å se hvordan dette kommer til å se ut.

Da har jeg mottatt rykende ferske bilder fra Skiguard. Ser meget bra ut.

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

peskareta

Luka går litt opp...:-) men at det går er topp! Trenger skiboksen/sykkelholder
Eier av S85 siden nov 2013.solgt. Nå S85D til lading.

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

TesLars

Oslo
Black Model S

Pitter fra Madla

Hva med "drag"? Noen som har kvalifiserte tanker om det blir minst luftmotstand med skiboks, eller med ski i skibøyler? Har egentlig ikke lyst på boks. Tar så mye plass å lagre.
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

Oreo

Ser ut som en må stoppe luka der ja, programmere den til stopp for dem som har tech pakken, og bøye seg litt.
Virker som om boksen er montert ganske langt frem, ivhertfall i bakkant, men jeg er likevel positivt overrasket over hvor langt bak selve boksen går.
Derfor har jeg håp om at min nyinnkjøpte Packline FX vil passe bra, den ligner ganske mye på Skiguard 860 ser jeg.
Takk for bilder Nuvolari.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Gusse

Sitat fra: Nuvolari på onsdag 14. august 2013, klokken 12:59
Sitat fra: Nuvolari på torsdag 08. august 2013, klokken 15:25
Sitat fra: Nuvolari på torsdag 08. august 2013, klokken 15:11
Da har jeg snakket med skiguard. De har nå spesiallaget en skiboks til tms som de skal teste på bilen f.k. tirsdag. I tilegg komme de til å teste den med ulike takstativ for å se hva som ser best ut på bilen, pro rack ml.fl.

De prøver i tillegg å få til en avtale med tesla slik at vi kan få boksen levert sammen med bilen og dermed mva fritt. Det siste vet jeg ikke om lar seg gjøre men skiguard var optimistiske.

Kan legge til at de lager en skiboks som plasseres lengre frem på bilen slik at den i minst mulig grad kommer i konflikt med bakluken. Blir spennende å se hvordan dette kommer til å se ut.

Da har jeg mottatt rykende ferske bilder fra Skiguard. Ser meget bra ut.

Hva med sykkelstativ, vet du noe om det?

laumb

Melder meg på sykkelstativ.
Gjerne pris, modell og bilder. (Så noe postet om modell lenger opp?)

TesLars

Er det mulighet for sykkeloppheng bak?
Oslo
Black Model S

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA