Hovedmeny

Levering 2024

Startet av Fredagstaco, onsdag 07. februar 2024, klokken 09:57

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Sitat fra: hilts på lørdag 14. desember 2024, klokken 22:04Og med Zeebrugge som forrige havn! Det kan jo passe helt perfekt. Takker  :)
Ja Nordic Ray har fraktet Tesla biler mange ganger før. Se google søk.

Trolig at bilen din er på den :+1: hvis du har fått beskjed om at bilen din kommer nå snart.

hilts

Fikk akkurat melding om at de ikke klarer å levere den innen 31 desember, så man får bare smøre seg med tålmodighet og håpe de lar en beholde rabatt og kampanjerente når de ikke klarer å levere før årsskiftet.
Har enda tilgode å se en Model 3 QS Performance i inventory/transit.  :'(

Electric cars in Norway

Sitat fra: hilts på onsdag 18. desember 2024, klokken 18:28Fikk akkurat melding om at de ikke klarer å levere den innen 31 desember, 
Uff uff da det var trist å høre. Håper du får den raskt i 2025.

Beckern

Regner med at det er flere enn meg som venter på bil.
Ser Nordic Ray er på vei mot Drammen og ankommer 24.

Fredrik9966

Sitat fra: Beckern på onsdag 22. januar 2025, klokken 21:56Regner med at det er flere enn meg som venter på bil.

Er det slik at du fortsatt venter? Jeg har samme problemet og venter fortsatt på min Tesla

Fredrik9966

Sitat fra: Fredrik9966 på mandag 03. februar 2025, klokken 15:37
Sitat fra: Beckern på onsdag 22. januar 2025, klokken 21:56Regner med at det er flere enn meg som venter på bil.

Er det slik at du fortsatt venter? Jeg har samme problemet og venter fortsatt på min Tesla

Fredrik9966

Hei, jeg bestilte mine Tesla tidlig i Januar med estimert levert mellom 21jan til 5. feb. den ble videre utsatt og han nå igjen fått opp ny estimat men denne forsvyver seg en dag fram for hver dag som går.

Er det noen som opplever det samme problemet?

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Fredrik9966 på mandag 03. februar 2025, klokken 16:03Hei, jeg bestilte mine Tesla tidlig i Januar med estimert levert mellom 21jan til 5. feb. den ble videre utsatt og han nå igjen fått opp ny estimat men denne forsvyver seg en dag fram for hver dag som går.

Er det noen som opplever det samme problemet?

Sikkert lurt å ta en telefon til Tesla. De kan slå opp og se hvor akkurat din bil er.
Tesla Model Y                         2021-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA