Hovedmeny

Highland-matter fotstøtte

Startet av Tesla3Highland, lørdag 27. januar 2024, klokken 09:09

« forrige - neste »

Tesla3Highland

Hei,

Noen som vet om fotstøtten er lengre på førermatten til Highland sammenlignet med forrige generasjon? Ser slik ut ut ifra bildene på nettet.

https://shop.tesla.com/no_no/product/allv_rsbelegg-for-model_3-interi_r

Nihon

Skulle gjerne ha visst det også.

Jeg bestilte et fullt sett fra Taptes tidlig i desember, men de har fortsatt ikke sendt dem så jeg vurderer å avbestille og heller kjøpe disse fra Tesla nå som de endelig har fått dem.
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

Tesla3Highland

Fikk de nye nå. Fotstøtten er veldig kort, og ligner på forrige generasjon. Bildet på nettet er dermed ganske misvisende. Går ganske fint å ha sommermatter under som dekker det vintermattene ikke dekker. Rart at de er designet slik... Tredjepart er uaktuelt ettersom jeg synes Tesla vinner på utseende.

Sitat fra: Nihon på lørdag 27. januar 2024, klokken 10:02Skulle gjerne ha visst det også.

Jeg bestilte et fullt sett fra Taptes tidlig i desember, men de har fortsatt ikke sendt dem så jeg vurderer å avbestille og heller kjøpe disse fra Tesla nå som de endelig har fått dem.

Nihon

Sitat fra: Tesla3Highland på tirsdag 30. januar 2024, klokken 19:06Fikk de nye nå. Fotstøtten er veldig kort, og ligner på forrige generasjon. Bildet på nettet er dermed ganske misvisende. Går ganske fint å ha sommermatter under som dekker det vintermattene ikke dekker. Rart at de er designet slik... Tredjepart er uaktuelt ettersom jeg synes Tesla vinner på utseende.

Er enig i at de ser bedre ut, men det at de ikke dekker hele fotstøtten er nok til at jeg ikke løper og kjøper dem.
Takk for tilbakemelding  :)
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA