Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan appen

Startet av Lolle, mandag 08. januar 2024, klokken 07:13

« forrige - neste »

Kim81

Fungerer fortsatt ikke.. Litt lei denne appen nå..
Mørk grå 2019mod leaf.n-connecta

starsky74

Har samme problem, og det tror jeg de fleste har ifølge svaret jeg fikk fra Nissan kundeservice i dag:

Takk for at du kontakter Nissan Kundeservice!

Det har oppstått et midlertidig problem med Nissan EV appen. Vi holder for øyeblikket på å utbedre feilen og venter på en tilbakemelding fra teknisk avdeling. Feilen påvirker alle brukere av Nissan EV appen og vil også i noen tilfeller påvirke din konto på Nissan.no. Vi ber deg vennligst avvente til appen er tilbake til normalt.

Dersom du ønsker at vi undersøker din konto i appen nærmere, kan vi eskalere saken din til teknisk avdeling. For at dette skal være mulig, ber jeg deg vennligst sende et skjermbilde fra appen som viser feilmeldingen som oppstår ved innlogging. Dersom saken sendes videre, vil vi komme tilbake til deg så snart som mulig med en oppdatering. Informerer om økt behandlingstid og takker for tålmodigheten i forbindelse med dette.

Ønsker du at vi eskalerer saken din, eller tar du kontakt igjen dersom problemet ikke løser seg?

FroBe

Lastet ned ny oppdatering av app fra Google Play store i kveld, så nå fungerer alt normalt igjen.
Leaf Tekna 2019 40 kWh
Volvo XC70 2012 D5

Kim81

Da fikk jeg til å logge på appen igjen. Ikke oppdatert app. Det som virker på appen er å sette på/ programere oppvarming.
Batteriprosent har slutta å virke for lenge siden..
Men det er heller ikke så interessant, da jeg er den som bruker bilen mest.
Mørk grå 2019mod leaf.n-connecta

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA