Hovedmeny

Takstativ til id4 2021 mod.

Startet av hansolav86, søndag 07. januar 2024, klokken 12:28

« forrige - neste »

hansolav86

Hei.
Noen som har tips til takstativ til id4 21 mod? Har behov for square bars for å passe takboksen. Ser Thule har dette men synes prisen er stiv da det finnes andre alternativ.

Noen med erfaring med MontBlanc? Ser Mekonomen har MontBlanc Activa Steel.

vinterdekk

Litt ugunstig med square mtp. vindlyd, men om det er det du må bruke så kommer du ikke unna. Bilxtra har rabatt på Thule som gjør det litt rimeligere. https://bilxtra.no/norsk-elbilforening
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

vinterdekk

På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

TJV

Noen som har anbefaling eller ting å tenke på når man tenker på å kjøpe takstativ?
Har en "gammel" Thule Packline takboks tilgjengelig. Kjører absolutt minst mulig med takboks, men når tanken er sykler på tilhengerfestet så er kun taket eneste plassen igjen til "ekstra bagasjerom".
Siden det sjelden blir kjørt med takboks tenker jeg å bruke den jeg har.

Forskjellige høyder på takstativene?
Tips, råd, bilder mottas med takk.
(Akkurat bilde skjønte jeg ikke hvordan jeg ligger inn her på siden no, før stod det «legg til fil» eller noe sånt) 🙈
VW ID.4 Pro Perf Max
Nissan Leif 40kW

RJK

Er knapp over her som illustrerer bilde. Da kan du legge til web-lenken til bilde. Egne bilder som ikke ligget på nett, eller skjermbilder man tar, må man legge til ved å legge til sånn du så!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA