Bremser ligger på bak høyre side

Startet av soletti, tirsdag 19. desember 2023, klokken 16:49

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

SitatSkal vi bruke tid og plass på å korrigere rettskriving? Virkelig? 

Mob... :+1: DT kalles humor dette hær

#hilsenhansomstrøykinorskhovedmål-sidemål-ogmyeannet-julehumor

soletti

Oppdatering: Hadde etterkontroll i dag og den passerte! Ser at jeg burde skiftet klosser samtidig, fordi de er litt skeivslitt pga de satt fast tidligere, men de ligger iallefall ikke på lenger. Jeg spurte forresten Tesla hva de skulle ha for å bytte caliper hvis det trengtes, de mente at skiver og klosser måtte byttes samtidig (på det ene hjulet), så tilbudet var på cirka 50k egyptiske pund.. (de som er interessert kan tippe hva det er først og så sjekke valutakursen :laugh:). Takk igjen!

RJK

Sitat fra: soletti på torsdag 28. desember 2023, klokken 10:58Oppdatering: Hadde etterkontroll i dag og den passerte! Ser at jeg burde skiftet klosser samtidig, fordi de er litt skeivslitt pga de satt fast tidligere, men de ligger iallefall ikke på lenger. Jeg spurte forresten Tesla hva de skulle ha for å bytte caliper hvis det trengtes, de mente at skiver og klosser måtte byttes samtidig (på det ene hjulet), så tilbudet var på cirka 50k egyptiske pund.. (de som er interessert kan tippe hva det er først og så sjekke valutakursen :laugh:). Takk igjen!
Tippa halvparten av hva dagens kurs visste... ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA