Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Varme og strømforbruk

Startet av Caspar, fredag 14. desember 2012, klokken 14:57

« forrige - neste »

Caspar

Jeg kjører daglig nedover Uelandsgata mot Kiellandsplass. Der var det jo lyskryss før men nå er det snart klart med rundkjøring. Det har i byggeperioden vært et sant kaos med hvilken fil som går hvor og i lange perioder så har begge filene gått sammen i en fil inn i rundkjøringen. Nå har det dukket opp et nytt skilt som jeg ikke har sett før. Det er et gult firkantet informasjonsskilt som viser at høyrefeltet er for buss. Det er jo isåfall gode nyheter for oss, men det er et skilt jeg aldri har sett før. Jeg skal gjøre et forsøk på å få tatt et bilde neste gang jeg er ute på dagtid
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Thomas Parsli

2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Go-carter

Jo? Der bussen kan kjøre, kan vi kjøre. Værre med "buss i rute"
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Griffel

#4
Det høres ikke ut som korrekt skilting, kan det være noe midlertidig for bruk i anlegges periode?
Eller det kan tolkes som alle kan kjøre der men bussen må (bør) benytte det av spesielle hensyn.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

gmagnus

Sitat fra: Griffel på søndag 09. desember 2012, klokken 01:53
Det høres ikke ut som korrekt skilting, kan det være noe midlertidig for bruk i anlegges periode?
Eller det kan tolkes som alle kan kjøre der men bussen må (bør) benytte det av spesielle hensyn.

Hvis det er det samme skiltet jeg tenker på, så er det et midlertidig pga anleggsarbeidet som pågår for tiden.
Ski,
Mitsubishi i-MiVE 2012,  85 000 km.
Citroen Saxo 2002, 63 000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA