Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla har annonsert støtte for trefase for den europeiske utgaven av Model S!

Startet av Olemann, onsdag 12. desember 2012, klokken 20:14

« forrige - neste »

Martinsen

Sitat fra: Martinsen på onsdag 28. november 2012, klokken 21:39
Mine "tester" viser en reduksjon i kjørelengde (på måleren) på hele 40% ved full guffe på varme+vifte. Den går fra 100km og ned til 60km. Min normalbruk slik temp er nå gir en reduksjon på ca 20%. Fulladet på morgenen og den er på ca 104, på med vedlikeholdsvarme (har kupevarmer på timer om morgenen) og vifte, og den faller til 82. Det holder da fint t/r Ski-Majorstuen med ca 10km igjen. PS! På mandag var det "snøkaos" og kø fra Tusenfryd til MAstemyr (og kollektivfeltet) Glemte å dempe varmen, og jeg svingte inn i garasjen hjemme med lysende skilpadde på dashbordet... ::) Vurderer sterkt å montere en kupevarmer på diesel eller bioetanol, slike som de har i båter. De monterer disse med fjernkontroll på kaia i Drammen for ca 21.000,- Er det verdt det? Jeg liker varm bil...
Dieselvarmer er montert, og det ER verdt pengene ;-)
Snart kommer jeg lengre...
Peugeot iON, siden 20 august 2012

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA