Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Segway ikke bare et leketøy

Startet av Anders Bo Nielsen, tirsdag 11. desember 2012, klokken 15:46

« forrige - neste »

Anders Bo Nielsen

Jeg har købt en Think 2002 (PIV4) der skal have foretaget vedligeholdelses ladning. Jeg har bestilt Nikometer kabel til Palm, men der er lang leveringstid.

Da jeg bor i nærheden af Aalborg (Danmark) tænkte jeg på om der var nogen jeg kunne låne udstyret af?

torle

Har også forespurt på kabel til Nikometer, første mail ble sendt i begynnelsen av april 2013. Purret opp i begynnelsens av mai, fikk da svar at der var kommet kabler og de måtte testes. Siste forespørsel om status nå i juni er ikke besvart....

Er Nikometer kabel en utgått artikkel? Noen som vet
Tor
Ask - Askøy
Kia Soul EV, grå 2016
Peugote  Partner 1999 Electric solgt

Elmetro

De skulle være ferdig i midten av desember. Så ble det Mai. Nå vet jeg ikke lenger. 

Etterspørselen har sendt prisene opp mot 3000 kroner for kabelen nå.
Think Rød-01-
Think Blå -00-
Think Kjøkkenblå 08

olehenrikfjeld

#3
Du jo ikke ha nicometer/diagnoseapparat for å foreta vannfylling?

Du kan jo bare fylle vann på toppen av en vanlig lading (der hvor spenningen begynner å falle). Eneste problem er at bilen ikke får med seg at du har fyllt vann og begynner å mase om vannfylling. Du vil etter hvert få feilmelding som gjør at du ikke får ladet hundre prosent - men da kan du jo kjøre med bilen mens du venter på Nicometer, mener jeg...

For den saks skyld trenger du jo bare låne utstyr av noen lenge nok til å slette feilmeldingen etterpå.

Håper det løser seg, i hvert fall!

Edit: Se punkt 13 her: http://www.elbil.no/wiki/Think:Prosedyre_for_vannservice
Nå: USA LEAF 2012.
Før: Think City "Classic" 2002.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA