Hovedmeny

Levering av nye Model 3

Startet av elbilnooben, mandag 23. oktober 2023, klokken 16:55

« forrige - neste »

CatDuGa

Sitat fra: marud på fredag 12. januar 2024, klokken 15:56Ikke fått noe her, men Tesla har drevet å oppdatert bilen min pga tilhengerfeste greiene så nå i siste sluttfaktura står det levering 25 januar. Vil tro at jeg kan avtale levering så fort de har funnet av transport til Bodø 😅

Da vil nok du også snart få en sms elns? - eller hvordan de ordner med transport til Bodø☺️
Virker som om det kommer en god/stor leveranse av biler nå i alle fall☺️
2024 Tesla Mod3 RWD Stealth Grey-bestilt
2019 Tesla Mod3 (solgt)

marud

Sitat fra: CatDuGa på fredag 12. januar 2024, klokken 16:27
Sitat fra: marud på fredag 12. januar 2024, klokken 15:56Ikke fått noe her, men Tesla har drevet å oppdatert bilen min pga tilhengerfeste greiene så nå i siste sluttfaktura står det levering 25 januar. Vil tro at jeg kan avtale levering så fort de har funnet av transport til Bodø 😅

Da vil nok du også snart få en sms elns? - eller hvordan de ordner med transport til Bodø☺️
Virker som om det kommer en god/stor leveranse av biler nå i alle fall☺️
Spørs hvor mange som skal nordover.
Er det mange nok biler så kjøres de på båt, men da er det ofte direkte fra Zeebrugge. Ellers er det lastebil fra Drammen eller Trondheim. Men satser på beskjed etterhvert ja 👍 Estimatet er fortsatt 2.-17. Feb da 😅
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

Teslaabb

Nå kjenner jeg at det kribler litt her. Kult at flere har fått avtalt henting av bilen. Jeg venter fortsatt på en slik melding , enten i app eller på sms. Estimert levering er fortsatt 24.Januar til 8 Februar.
2024 Tesla Model 3  RWD (Highland)
Bestillingsdato 15.Desember 2023

Teslaabb

Sitat fra: Blakstad på fredag 12. januar 2024, klokken 15:00Hadde estimert levering 22. jan-06. Feb.

Fikk sluttfaktura for 8 dager siden, med leveringsdato 27. jan.

Fikk tekstmelding i dag - valgt utlevering 17. jan🙌

Høres sammenfallende ut med Nordic Ace, ja.

Får jeg spørre hvor du skal hente bilen? Vi har ganske så lik estimert leveringstid. Min er 24.Januar til 8.Februar.

Blakstad

Sitat fra: Teslaabb på fredag 12. januar 2024, klokken 18:24
Sitat fra: Blakstad på fredag 12. januar 2024, klokken 15:00Hadde estimert levering 22. jan-06. Feb.

Får jeg spørre hvor du skal hente bilen? Vi har ganske så lik estimert leveringstid. Min er 24.Januar til 8.Februar.

Henter i Drammen. Valgte det første mulige leveringstidspunktet helt ukritisk så endte opp med å måtte flytte noen jobbmøter😂
2024 TM 3 SR Stealth Gray - Bestilt 10. okt

Teslaabb

Sitat fra: Blakstad på lørdag 13. januar 2024, klokken 09:18

Henter i Drammen. Valgte det første mulige leveringstidspunktet helt ukritisk så endte opp med å måtte flytte noen jobbmøter😂

Ok, jeg krysser fingrene på at jeg også snart får muligheten til å avtale tidspunkt for henting. Fikk du sms eller dukket det opp varsling i appen?
Hadde du mange alternativer for henting? Da tenker jeg på tidspunkt/dager og steder?

Blakstad

Sitat fra: Teslaabb på lørdag 13. januar 2024, klokken 10:55

Ok, jeg krysser fingrene på at jeg også snart får muligheten til å avtale tidspunkt for henting. Fikk du sms eller dukket det opp varsling i appen?
Hadde du mange alternativer for henting? Da tenker jeg på tidspunkt/dager og steder?

SMS. Ikke fått noen push-varslinger fra app i det hele tatt, mulig knyttet til hvilke tillatelser jeg har gitt.
Når det kommer til valgmuligheter på tidspunkt var det mange ut januar, uten at jeg så veldig nøye på alternativene. Sjekket ikke om jeg kunne bytte utleveringssted. Var innstilt på Drammen, som jeg tror jeg spesifikt ba om også under bestillingsprosessen.
2024 TM 3 SR Stealth Gray - Bestilt 10. okt

Teslaabb

Sitat fra: Blakstad på lørdag 13. januar 2024, klokken 19:51
Sitat fra: Teslaabb på lørdag 13. januar 2024, klokken 10:55

SMS. Ikke fått noen push-varslinger fra app i det hele tatt, mulig knyttet til hvilke tillatelser jeg har gitt.
Når det kommer til valgmuligheter på tidspunkt var det mange ut januar, uten at jeg så veldig nøye på alternativene. Sjekket ikke om jeg kunne bytte utleveringssted. Var innstilt på Drammen, som jeg tror jeg spesifikt ba om også under bestillingsprosessen.

Ok, takk for svar. Da får jeg vente videre her. Satse på noe skjer veldig snart!

elbilnooben

Nå er Nordic Ace på vei til Drammen, kommer i morgen! Fortsatt ikke fått SMS for å velge leveringsdato enda da

Teslaabb

Sitat fra: elbilnooben på søndag 14. januar 2024, klokken 11:41Nå er Nordic Ace på vei til Drammen, kommer i morgen! Fortsatt ikke fått SMS for å velge leveringsdato enda da

Det har ikke jeg heller, kan det ha noe med at du kanskje skal lease bilen? Eller skal ikke det ha noe og si? Jeg tenker da på den derre sluttfakturaen noen skriver om her inne! Har du mottatt den?

elbilnooben

Sitat fra: Teslaabb på søndag 14. januar 2024, klokken 15:04
Sitat fra: elbilnooben på søndag 14. januar 2024, klokken 11:41Nå er Nordic Ace på vei til Drammen, kommer i morgen! Fortsatt ikke fått SMS for å velge leveringsdato enda da

Det har ikke jeg heller, kan det ha noe med at du kanskje skal lease bilen? Eller skal ikke det ha noe og si? Jeg tenker da på den derre sluttfakturaen noen skriver om her inne! Har du mottatt den?
Skal ikke lease, men tror ikke det skal ha noe å si. Har fått sluttfaktura, der står leveringsdato 22. jan

Teslaabb

Sitat fra: elbilnooben på søndag 14. januar 2024, klokken 15:08
Sitat fra: Teslaabb på søndag 14. januar 2024, klokken 15:04

Skal ikke lease, men tror ikke det skal ha noe å si. Har fått sluttfaktura, der står leveringsdato 22. jan

Ja ok, men da skjer det forhåpentligvis noe snart. Båten er jo i Drammen i morgen:)

Nihon

Jeg fikk ikke SMS før noen dager etter at båten hadde ankommet Drammen, så dere får nok melding om 2-3 dager vil jeg tippe.
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

Teslaabb

Sitat fra: Nihon på søndag 14. januar 2024, klokken 17:16Jeg fikk ikke SMS før noen dager etter at båten hadde ankommet Drammen, så dere får nok melding om 2-3 dager vil jeg tippe.

Da krysser vi fingrene for det👍

marud

Ser at City of St.Petersburg er på tur fra Zeebrugge til Drammen med forventet ankomst 16.01 kl 24:00. Er vel ikke utenkelig at den kan ha noen biler med seg heller
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA