Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: En merkelig opplevelse vedr batterimåleren

Startet av drFloyd, torsdag 06. desember 2012, klokken 20:46

« forrige - neste »

drFloyd

Følgende mail dukket nettopp opp i innboksen min:

For første gang i Europa, er vi stolte av å annonsere at vi begynner vårt prøvekjøringsprogram for reservasjonsholdere i vår Tesla Store Oslo. Dette er din mulighet til å komme deg bak rattet og teste denne revolusjonerende bilen for deg selv.   

Mandag 26 November – Lørdag 22 Desember
09.00 – 16.00
(Søndager stengt)

TESLA STORE OSLO
Verkseier Furulundsvei 16C
0668 Oslo

Milzit

Så bra:-) Jeg har ikke fått noe enda, har du production eller Signature reservasjon?

Øyvind.h

Grrrrr :) Var ikke noe i min innboks heller gitt....
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

drFloyd

Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 21. november 2012, klokken 18:39
Grrrrr :) Var ikke noe i min innboks heller gitt....
Jeg har reservert både Signature og standard, men vil tro at alle som har reservert bil vil få mail i løpet av kort tid. Det skal bli interessant å omsider få prøvekjøre denne bila som ble reservert for lang tid tilbake!  :)

JohanH

Regner med at det er den bilen som utstilles nå som er mulig å prøvekjøre. Men er det en Performance eller ordinær 85kWh bil???

Øyvind.h

Sitat fra: JohanH på onsdag 21. november 2012, klokken 20:59
Regner med at det er den bilen som utstilles nå som er mulig å prøvekjøre. Men er det en Performance eller ordinær 85kWh bil???
Mener bestemt noen sa det var en performance-versjon, men jeg så ingen performance logoer noen steder. Kanskje det er synlig på bildet som jeg tror laumb la ut av vognkortet?
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

JohanH

Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 21. november 2012, klokken 21:04
Mener bestemt noen sa det var en performance-versjon, men jeg så ingen performance logoer noen steder. Kanskje det er synlig på bildet som jeg tror laumb la ut av vognkortet?

Oh yes :)

Takk for det Laumb.

Epleskreller

På visningen sa de at den bilen hadde tyske skilter og skulle videre etter en uke.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

PAS

har fått mail, prøver å best time først fredag etterm el lørdag 
Dette blir stort!

Sig #53,  håper at den kommer i mars/april ?

PS. har nå bestilt tur til jobb kongress i San Fr i beg av mars (ACC) og håper på mulighet for fabrikk tur og se den under produksjon.
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Milzit

Virker som det er sig reservasjoner som de har sendt ut mail til da...

mrjalle

Får ikke håpe det er så veldig lenge til vi andre får samme eposten  ;D

laumb

Sitat fra: JohanH på onsdag 21. november 2012, klokken 21:10
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 21. november 2012, klokken 21:04

Oh yes :)

Takk for det Laumb.

N.P.

Regnet med at det kom til nytte!

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

PAS

De har lagt ut slotter på 20 min fra 09 til 16  man-lørd (hver prøvetur estimert ca 10 min) fra mandag 26 novemter tom 22 desember så det skulle bli god plass!
Etter min oversikt er antall SSL,R og SIG reservasjoner i Norge ca 30-50?? og med 21 slotter pr dag  skule det bli god plass både for SIG, P, og andre interesserte

http://www.teslamotors.com/event/model-s-proevekjoering

TILGJENGELIGE TIDSPUNKTER:

9.00 | 9.20 | 9.40 | 10.00 | 10.20 | 10.40 | 11.00 | 11.20 | 11.40 | 12.00 | 12.20 | 12.40 | 13.00 | 13.20 | 13.40 | 14.00 | 14.20 | 14.40 | 15.00 | 15.20 | 15.40

Det er begrenset med muligheter for prøvekjøringer, så vær tidlig ute for å sikre deg en plass.

Hvis du ikke booker i forveien, kan vi ikke garantere deg at vi har muligheten til å gi deg en prøvekjøring denne gangen.

Ditt avtaletidspunkt vil bekreftes pr. mail.

VIKTIG INFORMASJON

- Prøvekjøringen vil være ca. 10 minutter over en forhåndsbestemt rute som er designet for å teste egenskapene til Model S

- Grunnet stor pågang, vil reservasjonsholdere kun ha mulighet til en prøvekjøring per reservasjon

- En fra Tesla-teamet vil være med på din prøvekjøring for å besvare spørsmål og sikre optimal utnyttelse av din tid i Model S

- Du kan bringe opp til tre gjester for å sitte i baksetet og delta på din prøvetur. (Av sikkerhetsgrunner er det ikke mulig for barn under åtte år å delta på prøvekjøringen)

- Vennligst ankom minimum 15 minutter før din avtale for innsjekk

- Sjåfører må ta med et gyldig førerkort og fylle ut et ansvarsskjema for prøvekjøring

Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

laumb

Jeg er nysgjerrig, hvis dette blir av typen "kjør en predefinert rute med passasjerer baki"-prøvetur; jeg skal ha med kona og min far på prøveturen. Vet ikke hvordan det blir løst, men får jeg og kona hver vår prøvetur da? Det er mitt navn som står på reservasjonen, men hun er like mye inn på det på alle områder, kjøp, kostnader og bruk av bilen. Eller får vi halve turen hver?

Sikker noen som har erfaring fra dette i USA?

At min far blir passasjer hele turen er vi nok klar over...

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

BogZog

Da er prøvekjøring bestilt. Noen som har fått bekreftelse på tidspunkt?
Model S Signature Performance #60
Model X #177
Trøndelag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA