Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: En merkelig opplevelse vedr batterimåleren

Startet av drFloyd, torsdag 06. desember 2012, klokken 20:46

« forrige - neste »

toppi

Da blir det tur i model S på onsdag ;D ;D
Aldri vært så spent på å prøve en bil ;D ;D
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

laumb

Da er jeg klar på Tirsdag!
Artig om noen som kjører Mandag kan rapportere hvilken rute man kjører. :)

Det ble kl. 15:20 på meg. Fin tid mtp jobb og passasjerer, men litt synd når turen skal ut på E6, siden trafikken sikkert er noe tregtgående...

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

foxy

må jeg betale 30000kr eller kan jeg prøvekjøre også uten reservasjon?
I-miev 2011
Asker

Wenche

Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Ladefabrikken

1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

Øyvind.h

Kanskje vi burde lage en "sitte på" børs? Ettersom de som fortsatt ikke har reservert ikke får prøvekjøre før til våren er det sikkert stor interesse for å få være med reservasjonsholdere nå i november/desember. Min prøvetur er som sagt fylt opp av folk som er interesserte i bilen, så jeg må melde pass.

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

tipex

Nå har jeg også fått invitasjon. Har ikke reservert Signature.

For se om jeg kan bake inn en tjenestereise i desember.

foxy

Sitat fra: Wenche på torsdag 22. november 2012, klokken 19:32
Du kan få sitte på med meg  ;D ;D ;D

Takker!!  ;D ;D -  men jeg blir så lett distrahert av å være nær pene og smarte damer, at jeg er redd for at jeg mister alle de tusen kosmetiske feil og ulyder fra bilen.  ;)
I-miev 2011
Asker

laumb

Johan, du skal kjøre i dag? Forventer full rapport med personlige erfaringer, kjøreruten og hvordan opplegget fungerer.. :D

Oreo

Hvor lang tid skal det normalt ta for å få bekreftet bookingen da?

Jeg ringte på fredag for å forvisse meg om mitt ønske var ledig, men ble bare henvist til å svare på innbydelsen sendt på mail. Da skulle jeg få svar innen 20min.
Vel jeg sendte svar i 15 tida fredag, men fikk nesten som forventet ikke svar før helgen.
Fremdeles i uvisse og ser flybilett prisene ikke blir billigere jo lenger jeg venter med å bestille  >:(
Sendte nå nok en forespørsel.
Spent som en liten unge på julaften....

Ps: Første gang jeg flyr noen plass bare for å prøvekjøre en bil!!! Så er det en elbil på toppen av det hele også... ::)
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

JohanH

Sitat fra: laumb på mandag 26. november 2012, klokken 09:25
Johan, du skal kjøre i dag? Forventer full rapport med personlige erfaringer, kjøreruten og hvordan opplegget fungerer.. :D

Drar å til Oslo. Rapport kommer :)

laumb

Oreo, jeg synes det tok uforholdsvis lang tid; Jeg fikk aldri mailen, men sendte inn vis RSVP delen når jeg så de hadde prøvekjøring på hjemmesiden sin. Fikk ikke svar der på 6-7 timer, så da ringte jeg og snakket med Jimi Smoke som alle andre. Han bekreftet på telefonen og sendte meg en bekreftelsesmail "umiddelbart".

Johan, fint om du noterer om det er Performance/Vanlig, strømforbruket ditt på turen og gjerne farge på bilen innvendig/utvendig. Om dette ikke er samme bil som ble utstillt, så er et bilde av VIN på sin plass også. :)
Lykke til! Jeg er supermissunnelig for at jeg ikke skal kjøre enda... Jeg må vente, helt til I MORGEN! "!¤%!&"

Gikken

Ganske sikker på at det er samme bilen som var på utstilling i forrige uke. Representanten jeg snakket med sa: "Bilen er utstyrt med vinterhjul for å si det sånn", da jeg spurte om det var utstillingsbilen som skulle brukes til demokjøring. Særs misunnelig på dere som har bestilt bil og får prøvekjøre nå altså!
Endelig fått på plass TMX-bestilling, #848 it is!

Real EoN

Sendt 2 ganger forespørsel om prøvekjøring 11 eller 12 desember her også, men ikke noen mail tilbake. Når jeg ringer idag kommer jeg bare til en telefonsvarer. Orker ikke dille med dette mer (grrr) får bare se om man får svar.. eller vente til neste år  ::) Håper på gode rapporter, gjerne film.. fra dem som skal prøvekjøre denne uka !
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

darthy001

Jeg har ikke fått mail med innbydelse og har heller ikke fått svar på rsvp-en...

Kanskje best å ringe ja.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA