Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: En merkelig opplevelse vedr batterimåleren

Startet av drFloyd, torsdag 06. desember 2012, klokken 20:46

« forrige - neste »

JohanH

Har bedt om time jeg og, på en dag som passer meg, men ikke fått svar ennå.

Milzit

Får håpe ingen kræsjer da hvis de kun har en bil:-)

laumb

Håper jeg får time tidlig, så jeg kan krasje før alle andre får kjøre. :P

JohanH

Fått tid nå mandag kl 12.00! Passer perfekt, har fri etter nattevakt men får et par timer på puten før! Må bara passe på å få med fruen også.

PAS

Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

leafster

Eopheim

har fått bekreftet : ;D
NÅR

Fredag 30. november

12.20

HVOR
Tesla Store Oslo
Verkseier Furulundsvei 16C
0668 Oslo

Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

laumb

Har ikke fått mail enda, men har sendt inn via hjemmesiden dems... Får håpe det holder, og at jeg får den tiden jeg vil!

Milzit

Ikke jeg heller, jeg sendte ved 9-tiden i dag morges.

mrjalle

Har heller ikke fått mail, men så her at reservasjonsholdere bak meg i køen hadde fått bekreftet tid. Ringte dem derfor og snakket med en hyggelig kar i England. Har nå fått reservert prøvekjøring :-)

Gleder meg som en liten unge!!!!

BogZog

Takk for tipset! Den hyggelige karen ordnet time til meg også...
Model S Signature Performance #60
Model X #177
Trøndelag

BogZog

Ser ut som at de har økt tiden vi får testkjøre til 15 minutter nå:
(Den engelske duden som ordner timer heter noe så tøft som Jimi Smoke)

Din prøvekjøring av Model S er nå bekreftet.Vennligst bring denne mailen med deg, sammen med gyldig førerkort.

HVOR
Tesla Store Oslo
Verkseier Furulundsvei 16C
0668 Oslo

Det er begrenset med gateparkering, men det er også mulig å parkere på
ALNA Senter.
• Vennligst si ifra hvis du trenger lademuligheter for din Roadster

Prøvekjøringen vil være ca. 15 minutter over en forhåndsbestemt rute som er designet for å teste egenskapene til Model S

Grunnet stor pågang, vil reservasjonsholdere kun ha mulighet til en prøvekjøring per reservasjon

En fra Tesla-teamet vil være med på din prøvekjøring for å besvare spørsmål og sikre optimal utnyttelse av din tid i Model S

Du kan bringe opp til tre gjester for å sitte i baksetet og delta på din prøvetur
• Av sikkerhetsgrunner vil det ikke være mulig for barn under åtte år å delta på prøvekjøringen

Vennligst ankom minimum 15 minutter før din avtale for innsjekk
• Dersom du kommer for sent til din avtale kan vi dessverre ikke garantere at vi kan gi deg en ny prøvekjøring på samme dag

Sjåfører må ta med et gyldig førerkort og fylle ut et ansvarsskjema for prøvekjøring

Vi ser frem til å se deg, og få deg bak rattet på din fremtidige Model S!
Model S Signature Performance #60
Model X #177
Trøndelag

JohanH

Jeg merket meg også hvem mailen kom fra. Tror jeg må skifte navn... ;)

Milzit

Øyvind.h

Har fått bekreftelse jeg og, fra selveste Smoke :)
Takk for linken! Spørs om den egentlig skulle vært tilgjengelig for P-reservasjoner helt enda, men det er jo rom nok for alle så da ser jeg ikke den helt store skaden.

Blir artig å prøvekjøre, for det er kjørefølelsen alle journalister er ekstatiske over. Mao. the best is yet to come :)
Har allerede lovet bort de tre ledige setene til folk som vil være med, og jeg er ganske sikker på at min reservasjon alene kommer til å selge en god porsjon biler til venner, kjente og familie. Helt vill viraleffekt for denne bilen! Har også lovet bort flere prøveturer når bilen blir levert til sommeren, så det blir spennende å følge med på hvor mange biler min bil vil selge med tiden :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA