Tesla Model Y Performance

Startet av TM3P878, tirsdag 05. september 2023, klokken 11:17

« forrige - neste »

mbristol

...og der ble det endret til 20. - 30. september.

TheRealCoinman

Kommer titt og ofte på inventory også, det har kommet inn flere myp ila forrige uke, og nå ligger det to stk, en blå og en kirsebærrød.

TM3P878

Ser ingen inventory biler på Model y nå. Har enda ikke fått VIN, men håper jeg får det snart, estimert levering 23-30 Sept.

TKTS

Ble endret i helgen til 22-30 septmeber. Men mangler fortsatt VIN.
Håper bare det ikke blir masseutlevering på Lillestrøm igjen. For vår del, lettere med utlevering i Drammen.

TM3P878

Helt enig, sist gang måtte jeg til Lillestrøm for å hente bilen. Håper jeg unngår dette nå. Har est. levering 23-30 Sept. Ikke fått noe VIN enda.

Kiraar

Fikk plutselig dato igjen i dag (27. Sept - 30. Sept)

TM3P878

mathisfo

Sitat fra: TM3P878 på onsdag 13. september 2023, klokken 06:53Fortsatt 23-30 Sept her. Ingen VIN

Har du forsøkt å lete etter VIN i kildekoden under bestillingen på teslas nettsider? VIN blir som regel allokert mye fortere enn den dukker opp i app.

Bruk chrome. Høyreklikk på siden hvor du kan administrere bestillingen. Velg "vis kildekode" trykk ctrl+f (cmd+f for mac). Søk på xp7y. Jeg har kinabil i bestilling og fant VIN på denne måten ca 3 uker før det dukket opp i app.

TM3P878

Takk for info, forsøkte nå men fikk ingen treff på koden du sendte. Håper virkelig VIN dukker opp snart. Min er dog produsert i Tyskland, men håper jeg får vin snart får at jeg skal kunne ta levering i Sept

mathisfo

Sitat fra: TM3P878 på onsdag 13. september 2023, klokken 11:21Takk for info, forsøkte nå men fikk ingen treff på koden du sendte. Håper virkelig VIN dukker opp snart. Min er dog produsert i Tyskland, men håper jeg får vin snart får at jeg skal kunne ta levering i Sept

XP7Y er tyske biler. Hadde sjekket jevnlig i så fall. Ser slik ut:

TM3P878

mbristol

Jaggu, der kom SMS om å avtale hentedag. Bestilt 19.08.2023

TM3P878

19 August ja, det er noen uke før meg. Når kan du hente?

mbristol

Merk at dette er LR, ikke P...selv om P fristet.
Men slik det ser ut for meg er det samme batteri og drive unit i bilene, men P har så klart andre ting LR ikke har.

Jeg kunne velge mellom onsdag-fredag neste uke, eller mandag uken etter. Jeg valgte fredag.

Kiraar

Fikk SMS i går om utlevering neste uke.
Valgte det tidligste jeg kunne (20. September)
Dette er da RWD (Bergen/Sotra)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA