Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fryser vi trilling-eiere om dagen?

Startet av Wenche, onsdag 05. desember 2012, klokken 11:49

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

Det vil nok bli flere ledige Signature plasser etter hvert. Det var tilfelle i USA at når de begynte å ringe opp Signatur reservasjonsholdere for å få de til å låse valgene sine, så var det noen som ombestemte seg og kansellerte av forskjellige grunner.

Det er 500 Signature plasser, så om 5% av disse kansellerer så blir det 25 ledige plasser. Da får de første 25 i Signature-køen telefon fra Tesla og får tilbud om å oppgradere til Signature.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Cirion

Fikk en telefon på Onsdag...
Spent på hvilket nr jeg ender på.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

ohh

Gratulerer Cirion!
Jeg står også på venteliste, og er spent.. Når satte du deg på listen?
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Cirion

Cirion

Joakim Sveli

Har du fått noen antydning om leveransetidspunkt?
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

Cirion

Ingenting om leveranse enda, men jeg har fått indikasjon på at konfigurering av signature reservasjonene går fortløpende nå. Så en som fikk Juli - August tidligere i denne tråden og det blir vel det eller August - September på meg. Den tid den sorg...

Øyvind.h

Jeg fikk telefon fra Tesla i månedsskiftet januar/februar. Har stått på signatur venteliste siden juli 2012.
Regnet litt frem og tilbake, og fant ut at diffen for tidlig levering var ca 30.000, samt 30.000 i utstyr som jeg ikke vil ha. Konklusjonen for meg ble dermed at jeg ville betalt 60.000,- for å få bilen et par måneder tidligere, noe jeg ikke klarte å forsvare. I tillegg ville jeg ikke fått ønsket farge, så da ble konklusjonen enkel for meg.

Så da takket jeg nei til oppgradering. Antakelig den plassen du fikk Cirion!
Når jeg ser bilen på veiene her i juli kommer jeg sikkert til å angre, men forsøker å være fornuftig :(
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Cirion

Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 28. februar 2013, klokken 10:30Antakelig den plassen du fikk Cirion!
Har alltid hatt plassen før deg ;) P1117...

Tallene ser nok litt bedre ut for min del, diffen er 20700,-
Hadde jeg villet ha noe annet enn Sort kunne tallet vært 11050,-

Marnet

Sa ifra meg muligheten til oppgradering i går.
Håper det snart meldes om at en annen bruker av forumet har fått muligheten til en oppgradering. :)

glaserud

Hm. 11150,- er diffen her. *sende mail til eureservations-gjengen*
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

JohanH

Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 28. februar 2013, klokken 10:30
Jeg fikk telefon fra Tesla i månedsskiftet januar/februar. Har stått på signatur venteliste siden juli 2012.
Regnet litt frem og tilbake, og fant ut at diffen for tidlig levering var ca 30.000, samt 30.000 i utstyr som jeg ikke vil ha. Konklusjonen for meg ble dermed at jeg ville betalt 60.000,- for å få bilen et par måneder tidligere, noe jeg ikke klarte å forsvare. I tillegg ville jeg ikke fått ønsket farge, så da ble konklusjonen enkel for meg.

Så da takket jeg nei til oppgradering. Antakelig den plassen du fikk Cirion!
Når jeg ser bilen på veiene her i juli kommer jeg sikkert til å angre, men forsøker å være fornuftig :(

Helt likt for meg. Kjedelig men så mye er ikke et par mndr (maks) verdt...

Morten Sandvik

Ring meg så sier jeg ja med engang .....
Bergen

2891 .... Svart/ svart Performance Plus

5YJSA2DP1DFP19452

Wenche

Fikk telefon nå i kveld  8) I tenkeboksen til i morgen. Signature red med hvitt skinn, S eller Performance :P Hvis jeg selger om 3 år, (etter å ha mottatt model X, og Gen III) hva vil folk ha? Og er de villige til å betale for oppgraderingen til performance?
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA