Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Europeiske spesifikasjoner (på norsk)

Startet av Elbilmek, onsdag 05. desember 2012, klokken 11:33

« forrige - neste »

Elbilmek

Hi everyone,

finally we are aproved by Statens Vegvesen and can start to work with electric cars again!

Best regards,
Valdemar
Kangoo electiq 2002, 38000km

Trond Arve

Sitat fra: Elbilmek på mandag 19. november 2012, klokken 20:58
finally we are aproved by Statens Vegvesen and can start to work with electric cars again!

Best regards,
Valdemar

Good news! Congratulations!
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Elmo

#2
Very good news Valdemaras ! 
Gratulerer, både med godkjenningen og nyopprettet webside www.elbilmek.no
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Dette er bra!

Disse bilene trenger noen som kan gi dem litt kjærlig stell. Det er ikke så mye som skal til, men nå som bilene er over 12 år gamle trenges annen tilnærming enn den merkeforhandlerene er bundet til å bruke.

En kan ikke basere seg på å bytte hele moduler, men må lenger inn i materien slik at reperasjoner blir regningsvarende.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

cra

Flott, Valdemar!  ;D

Sitat fra: elektrolux på tirsdag 20. november 2012, klokken 07:05
En kan ikke basere seg på å bytte hele moduler, men må lenger inn i materien slik at reperasjoner blir regningsvarende.

Ja, og med tanke på at mange moduler ikke akkurat er hyllevare lenger så er det vel snart et must å gjøre det slik.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Lynvingen

Gratulerer!

Min bil kommer nylig fra Valdemaras med nyoverhalt motor som maler som en katte! Vesentlig mindre støy. (full vask, nye lagere, zimrings (?), olje, børster og valset kommutator).

Og, med ett nytt batteri i 11'er kassen (som Robometeret avdekket at hadde kortsluttet) så har jeg igjen en bil som pinnadø nekter å vise meg ladelampe og det med perfekt balanse mellom batteripakkene helt ned mot 0% på ECO :)

All honnør til Elbilmek for vel og rimelig utført jobb!!
Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

Elbilmek

Kangoo electiq 2002, 38000km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA