Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Id buzz på langtur?Hva med Mulitvan Hybrid?

Startet av Svk, torsdag 27. juli 2023, klokken 11:09

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Tesla Model Y                         2021-

Hrc

Kjører en del MB EQV gjennom jobben og jeg lar meg stadig imponere over bilen. Veldig god plass, komfort og premiumfølelse. God rekkevidde også, går over 40 mil på landeveiskjøring sommerstid. Rekkevidden reduseres dessverre en del på vinterføre og ved kjøring på motorvei. Men den har en flat og fin ladekurve. Dette er etter min mening en bra deal:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=311956858

Svk

Sliter med å kvitte kineseren,så ser ut som jeg blir værende i den.

Så til dere som vurderer kinabil.
Glem det

vinterdekk

Sitat fra: Svk på torsdag 03. august 2023, klokken 13:26Sliter med å kvitte kineseren,så ser ut som jeg blir værende i den.

Så til dere som vurderer kinabil.
Glem det
Litt på siden, men har du vurdert/hørt hos BYD forhandler om fordelaktig innbytte fra din Atto til Tang? Har ikke hørt noe negativt, og det er jo en syvseter med full pakke. Dagens Tang er jo utgående og det er mange forhandlere som sikkert har bil stående de vil forsøke å få solgt.
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

Svk

Har sendt mail til 4 byd forhandlere om de vil kjøpe min.ingen vil.en kan ta i bytte.de andre jeg har sjekket med tilbyr 300.000-320.000

daktari

Sitat fra: Svk på fredag 04. august 2023, klokken 13:09Har sendt mail til 4 byd forhandlere om de vil kjøpe min.ingen vil.en kan ta i bytte.de andre jeg har sjekket med tilbyr 300.000-320.000
Prøvd Nettbil, den auksjonsgreia der du ikke må selge, men div forhandlere byr på bilen din?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

vinterdekk

Sitat fra: Svk på fredag 04. august 2023, klokken 13:09Har sendt mail til 4 byd forhandlere om de vil kjøpe min.ingen vil.en kan ta i bytte.de andre jeg har sjekket med tilbyr 300.000-320.000

Er nok endel forhandlere som sitter på for mange biler og ikke vil kjøpe. Men med innbytte på ny lagerbil så får de omsatt store verdier de har bundet opp i lageret. Det kan jo være ett forhandlingskort at du helt sikkert kjøper en Tang, bare du får en viss innbyttepris og rentekampanjen de kjører på 0,25% i tre år. Men om du er ute etter en annen type bil så blir saken en annen.  :)
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

Svk

Nettbil mente jeg kunne få ca 300000 gjennom dem,så da gikk jeg ikke videre med dem(takst hos NAF)

Er nok mest ute etter ny Enyaq,så blir ikke bytte i BYD mot BYD

Har mest lyst på Buzz,men koster mer enn det smaker

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA