Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S justerte priser (amerikanske)

Startet av cra, torsdag 29. november 2012, klokken 16:28

« forrige - neste »

Elmo

#30
Noe har gått fullt - Lars.

SitatEn feil har inntruffet!
Lagringsområde for for vedlegg er fult. Prøv med en mindre fil og/eller ta konakt med administrator.

Og så kan du kanskje samtidig fikse skriveleifene i teksten over ;)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Lars C. Krogenæs

Har utvidet minnet. Da slipper jeg å fikse skrivefeilene  ;)

Ta imidlertid konakt om dere finner flere fule feil :o

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Aspiranten

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på onsdag 14. november 2012, klokken 16:38
Du mener at forumet er for bredt? Dvs. at du bare sitter og rister på hodet når du leser?

Håpet er at forumet skal favne bredt, og ikke være et smalt forum for elbil-fundamentalister  ::)

Hehe neidda jeg har breiskjerm for en grunn! Det er mer logoer og ikoner. Jeg synes hele forumlisten på førsteside tar unødvendig stor plass nå. Den er uoversiktelig og litt tom. Mye luft mellom hver bit med informasjon. Det er 1 cm med luft, så 1 cm med tekst "Nissan" så 1 cm med luft under igjen. Det er 1,5 cm med luft for meget i hver eneste linje nedover hele siden.

Som jeg sa i mitt innlegg - sikkert digg for de som skriver på iPad, Asus Transformer o.l., men jeg er på forumet for å være aktiv i samtale, og bruker derfor mus og tastatur. Skal jeg bruke transformeren min så er det for å kun lese, eller skrive enkle svar som ikke krever så mye knoting på touch tastene.

Jeg synes også det er litt for lite kontrast mellom ny melding og "ingen ny melding" ikonene også. Vanskeligere nå enn tidligere å orientere seg på kortest mulig tid ved dumpe innom siden, scrolle kjapt ned èn gang, og evt. gå videre på nettet om det ikke har kommet nye meldinger.

Man må myse litt ekstra nå - men kanskje det er tilvenning.

Usikker på hva jeg synes om sort i hovedheaderen. Tror det blir finere med lys bakgrunn der. Sort er en veldig mørk og dyster farge - noe elbiler overhodet ikke er :-)
Nissan Leaf

cra

Jeg tror innstillingene på det nye designet må være farlig nær 100% nå, for nå finner jeg ikke noe særlig mer å sette fingeren på! Det eneste måtte være at jeg savner de gamle smilefjesene (noen er nye), og spesielt den man får vha ; D (;D). Den nye virker ikke å ha "samme mening" som den gamle, som var litt sånn "he he, jeg kødder". Den nye er mer "ler hjertelig".

Note to self: få opp koffeinnivået og blodsukkeret. NÅ!  ;) ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Aspiranten

Ved bruk av smarttelefon er skriften "Delforum Nissan Leaf" 2x så stor som øvrig tekst på startsiden.

Og jeg undrer fremdeles over den dystre banneren til forumet.
Nissan Leaf

Lars C. Krogenæs

Ser du ikke at elbilforumet lyser opp i en svart hverdag?

Blir nok endret til grønn bakgrunn, på linje med ladeplass-skiltene til elbilforeningen.

Kanskje ser jeg på teksten for delforum også...

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Elmo

Hvor er det blitt av "Rapporter til Moderator" knappen ???

Skulle gjerne rapportert denne 
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,6667.msg70657.html#msg70657
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Rio

"Knappen" er jo en link i innlegget (nederst i høyre hjørne, ved siden av "Loggført")

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Elmo

Så det nå. Problemet var at jeg leste i "Nyeste innlegg" modus, og da finnes den ikke :-[
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Lars C. Krogenæs

Forum-logo har fått ny bakgrunnsfarge, basert på ladeplass skiltene:
http://elbil.no/ladestasjoner/696-lever-ladeplassen-din-i-skjul

Selve forumlogen blir finpusset om noen dager.

Lars
Forum admin
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

laumb

Hvorfor ikke bruke en variant av forumets blåfarge for bakgrunn - og heller ta igjen de fargene man ønsker å benytte i selve logoen?

Den grønnfargen gir meg rett og slett litt assosiasjoner til dårlig grafisk design, og den skriker alt for mye.

Stiller meg gjerne villig til å komme med et par forslag etter hvert.

Foreslår samme mørke blåfarge som er i menyen (hoveside, hjelp,søk osv) eller den lysere blåfargen i stripen i Skriv svar-vinduet.

Aspiranten

Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA