Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S justerte priser (amerikanske)

Startet av cra, torsdag 29. november 2012, klokken 16:28

« forrige - neste »

Øyvind.h

"Nyeste innlegg" knappen er blitt veldig vanskelig å treffe når jeg bruker iPhone/iPad (kommer ikke til å gå for tapatalk med det første). 
Det er også blitt vanskelig å treffe korrekt sidenummer om man skal hoppe til en bestemt side fra trådlisten. Synes for øvrig det nye designet er OK. Greit med forandring innimellom :) Tillat gjerne større bilder i postene enn nåværende begrensning!
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Lars C. Krogenæs

Takk for tilbakemelding.  :)

Hjelper det hvis jeg lager en knapp øverst i høyre hjørne, som en grønn N (For ny), ved siden av Facebook knappen ?

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Øyvind.h

#17
Sitat fra: Lars C. Krogenæs på torsdag 15. november 2012, klokken 13:14
Takk for tilbakemelding.  :)

Hjelper det hvis jeg lager en knapp øverst i høyre hjørne, som en grønn N (For ny), ved siden av Facebook knappen ?

Lars
Jepp! Berøringsskjerm-tilpasning er kjærkomment. Knapper er uendelig mye bedre enn klikkbar tekst. :)

Edit: og der var den på plass allerede. Fungerer bra!

Edit 2: Den har tatt twitters plass på tablet, og viss ikke i det hele tatt på iPhone. Kan bli litt liten på iPhone ser jeg.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Lars C. Krogenæs

Jepp....

Twitter røk ut, og inn med Nyeste

Har jukset og byttet url og gifen til twitter, for å teste ut.

Vises på min iphone.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Elmo

Blir stadig bedre Lars.

Men jeg savner info om antall meldinger (leste/uleste) i headingen. Evt. "notification" når jeg har noen uleste.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

jornheim

#20
Nye farver og skrifttyper - fint!

Men jeg savner bl.a. meldingernes utboks! Hvad nytter
"Lagre en kopi i min utboks" - hvis utboksen ikke findes?

Hilsener fra det flade naboland, hvor elbiler aldrig kæmper mod bakker  ;)
jornheim

Køge, 40km syd for København. Saxo electrique (2000 model), 2007-blokke (NiCd)
Kører ZOE i en delebilsforening (=dansk for bildeling)

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: jornheim på torsdag 15. november 2012, klokken 17:21
Men jeg savner bl.a. meldingernes utboks! Hvad nytter
"Lagre en kopi i min utboks" - hvis utboksen ikke findes?
jornheim

Utboksen heter "Sendte elementer". Det burde stått "Lagre kopi i sendte elementer"

Hvis du ikke huker av, vil blir ikke PM'er som er sendt tatt vare på.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

jornheim

Tak, Lars. Jeg havde ikke fundet ud af at man på siden "Mine meldinger" må pege med cursoren på det orange ord "meldinger".
Så kommer en lille meny frem, hvor man kan vælge "ny melding", "innboks" eller "sendte meldinger" (ikke "sendte elementer"...).
Det ta'r lidt tid at bli' klog...
Køge, 40km syd for København. Saxo electrique (2000 model), 2007-blokke (NiCd)
Kører ZOE i en delebilsforening (=dansk for bildeling)

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: laumb på onsdag 14. november 2012, klokken 23:45
I min forumadministratortid kunne man sette forutbestemt til en gitt %-andel med en maks bredde definert.
Altså f.eks. Brukte vi 90% av skjermens bredde på alle bredder under 1280. Ble bredden bredere så var 1280 maks bredde.

Da er forumet 90% med 1280 som max bredde.  ;)

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

laumb


Phuc

Fikk en feilmelding i dag når jeg prøvde å legge inn et svar med sitat:

Wrong value type sent to the database. Array of integers expected. (quoteids)

Noen andre som har sett denne feilen?
Mitsubishi i-MiEV 2012 Amethyst Black (03.04.2012-) [11200 km @ 03.04.2013]
Honda Accord 2.0i 1996 - R.I.P. (18.06.1999-31.10.2012)

cra

#26
Ja, jeg fikk den nettopp nå, og en gang i går (Jeg rapporterte det innlegget til moderator). Det enste som "stakk seg ut" var at det innlegget jeg fikkd ette på nå nettopp var det første innlegget poå side 2. Mulig det er en sammenheng der?

Edit:
prøvde å legge inn flere svar til jeg kom til side tre, men da kom det ingen feilmelding. Mulig det er noe som skjer når det går fra å være en enkeltside med innlegg til et array av sider?

Ser ut til at det kan være relatert til tapatalk? http://support.tapatalk.com/threads/posting-error-wrong-value-type-sent-to-the-database-array-of-integers-expected-quoteids.15047/
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: cra på lørdag 17. november 2012, klokken 20:04
Ja, jeg fikk den nettopp nå, og en gang i går (Jeg rapporterte det innlegget til moderator). Det enste som "stakk seg ut" var at det innlegget jeg fikkd ette på nå nettopp var det første innlegget poå side 2. Mulig det er en sammenheng der?

Edit:
prøvde å legge inn flere svar til jeg kom til side tre, men da kom det ingen feilmelding. Mulig det er noe som skjer når det går fra å være en enkeltside med innlegg til et array av sider?

Ser ut til at det kan være relatert til tapatalk? http://support.tapatalk.com/threads/posting-error-wrong-value-type-sent-to-the-database-array-of-integers-expected-quoteids.15047/

Takk til CRA for link. Det er alltid vanskelig å finne løsninger på slike problemer, nå det er eksterne utvidelser som "bøller" med forumets orginale filer. Har oppdatert en fil fra Tapatalk som vistnok skal være kjærnen til problemet.

Får dere denne feilen nå, eller er case closed?

Lars
Forum Admin
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Griffel

#28
Sitat fra: Lars C. Krogenæs på mandag 19. november 2012, klokken 10:38


Får dere denne feilen nå, eller er case closed?

Lars
Forum Admin
Jeg benytter ikke taptalk, men har fått denne feilmeldingen flere ganger. Det ser ut til at den kommer når jeg korter ned et sitat.
Innlegget blir lagret selv om jeg får feilmeldingen.

Redigert: Denne gangen skjedde det ikke!
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: Griffel på mandag 19. november 2012, klokken 10:59
Jeg benytter ikke taptalk, men har fått denne feilmeldingen flere ganger. Det ser ut til at den kommer når jeg korter ned et sitat.
Innlegget blir lagret selv om jeg får feilmeldingen.
Redigert: Denne gangen skjedde det ikke!
Tapatalk systemet overskrev en fil og "ødela" dermed for de som ikke brukte tapatalk.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA