Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Callback

Startet av gjobjo, torsdag 22. juni 2023, klokken 07:25

« forrige - neste »

gjobjo

Innkalling, skulle inn på EU kontroll Ioniq'en(38KWH) og de ringte meg opp etter at jeg hadde lagt inn ordre på nettsiden og sa at det var 2 innkallinger på den, rart de ikke har kontaktet meg tidligere, 1 på batteri oppdatering og 1 på kjølevæske skylling

lurer på hva dette er? lite å hente fra Mobile.no

Jobb 1 Kamp 20d140 debris discharge and coolant change
Jobb 2 Kamp 30d042 ecall upgrade

Tesla Model Y  LR 2023
Hyundai Ioniq 2020

Eladdin - Elbilfareren

Sitat fra: gjobjo på torsdag 22. juni 2023, klokken 07:25Innkalling, skulle inn på EU kontroll Ioniq'en(38KWH) og de ringte meg opp etter at jeg hadde lagt inn ordre på nettsiden og sa at det var 2 innkallinger på den, rart de ikke har kontaktet meg tidligere, 1 på batteri oppdatering og 1 på kjølevæske skylling

lurer på hva dette er? lite å hente fra Mobile.no

Jobb 1 Kamp 20d140 debris discharge and coolant change
Jobb 2 Kamp 30d042 ecall upgrade

Det er fordi recallene ikke er mer prekær enn at de kan vente til du bestiller en annen tjeneste du betaler for, hos Mobile. (Og de skaper seg en markedsfordel, der Mobile kan si "Når du er så -dum- at du tar 'servicen' eller PKK hos noen andre så blir'e ikke noen utbedringer for produktfeil, gitt."
Elbil er verdens beste bil. 🥰😇
Elbil er best.
Lenge leve elbil, Hurra, Hurra, HurrAAAAA!

Hyundai Kona og 2 stk Ioniq, utstyrt med ratt, vinduer, hjul og seter

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA