Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Midtkonsoll (ja, igjen..)

Startet av teslapotensiell, mandag 19. juni 2023, klokken 14:36

« forrige - neste »

teslapotensiell

Godtfolk!

Jeg har endelig funnet en brukanes midtkonsoll i sånn høvelig nærhet fra et høggeri.
Jeg har en '15-modell med Tesla sin fantastiske originale konsoll med bare dekk i, og høggeriet har en komplett midtkonsoll fra en '17-modell liggened og slenge som jeg kan tinge på.
Men, vil den passe? Det skal vel det, skal det ikke?

Og PS! burde ikke alle konsoll-trådene samles til en? Jeg ser det er flere som lurer både på den fra begood og om konsoller fra X'er passer i S'er, osv?

cstromme

Ikke ta dette for god fisk, men meg bekjent så er bilene fra '15 og '17 (S og X) identiske mellom setene. Med andre ord kan du ta '17-konsollen og flytte den til en '15 bil.
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

teslapotensiell

Sitat fra: cstromme på mandag 19. juni 2023, klokken 16:07Ikke ta dette for god fisk, men meg bekjent så er bilene fra '15 og '17 (S og X) identiske mellom setene. Med andre ord kan du ta '17-konsollen og flytte den til en '15 bil.
Man takker, Tesla kunne ikke gi meg et svar, så da satser jeg på at dette funker :)
Så håper jeg Google har svar på hvordan man tar ut den gamle og setter inn en ny  :o

SabreMan

Sikker på det det er lik plass mellom setene? Selve setene er jo forskjellige fra 2015 til 2017.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA