Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Est. delivery: 13.june - 30. june.. Når får jeg vite sikker dato?

Startet av Daggan, mandag 15. mai 2023, klokken 19:50

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Sitat fra: Alexeier på mandag 05. juni 2023, klokken 16:44Bestilte cherry red LR I April. Hadde estimert levering 13-30.Juni. nå ble den endret til estimert august-september?? Har svart på en forundersøkelse om når jeg ville være klar til å ta imot, men det hjalp visst ikke..? Er det skjedd noe feil? Dette kræsjer alle sommerferieplanene våre 😭
Grattis,,, cherry red er så utrolig fin farge på den bilen...og håper du får bilen snarest mulig da...

Har du vært innom FB ventegruppa å sett der? ..ser en der har nettopp fått VIN og med samme est lev som deg... sjekk her selv: https://www.facebook.com/groups/371471426611299

gardi

Min blå MY LR endret også EDD fra 11-30.juni til 15-26 juni nå i dag.
Er først og fremst farge (blå) og utleveringssted (stavanger) som bekymrer meg for om dette estimater blir realistisk.
Bestilt MY LR Blå/svart 19" 28.jan 2023
Fikk VIN i app 07.06.2023 (XP7.. Berlin-bil)
Utlevering: Stavanger 27-30 Juni (Bil ble til slutt utlevert 28.06.2023 i Drammen)

Outofwarranty

De fleste varianter ser ut til å være mulig her. Fått VIN og betalt (er registrert på Tesla-kontoen, der det nå bare står "Prepare for delivery"). Fremdeles etst. June 19 - June 30. Ingen telefon, ingen e-post siden "Velkommen i Tesla familen" som en får ved bestilling (nå har jeg en MS fra før da, men tusen takk ;) ), ingen SMS. Cherry red for utlevering Drammen.
VIN 2. juni: Tesla YP Midnight cherry red/hvite seter

2015 MS P85

Nimrad

Sitat fra: gardi på mandag 05. juni 2023, klokken 17:14Min blå MY LR endret også EDD fra 11-30.juni til 15-26 juni nå i dag.
Er først og fremst farge (blå) og utleveringssted (stavanger) som bekymrer meg for om dette estimater blir realistisk.
Jeg gikk fra 11-30 til 17-28 nå etter lunsj en gang. Cherry LR som utleveres i Stavanger.
Tesla MY LR CR 2023
Fiat 500e 2021 Icon 3+1
Seat Mii 2020 - Solgt

number99

Blir spennende å se om noen får tildelt VIN når Auto Eco drar fra Bremerhaven mot Drammen.
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Sveen

Sitat fra: number99 på mandag 05. juni 2023, klokken 19:19Blir spennende å se om noen får tildelt VIN når Auto Eco drar fra Bremerhaven mot Drammen.

Kan man anta at Berlinerbiler er på den båten?

number99

Sitat fra: Sveen på mandag 05. juni 2023, klokken 19:47
Sitat fra: number99 på mandag 05. juni 2023, klokken 19:19Blir spennende å se om noen får tildelt VIN når Auto Eco drar fra Bremerhaven mot Drammen.

Kan man anta at Berlinerbiler er på den båten?

Jeg krysser fingrene for at det er det :)
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

number99

Auto Eco har nå forlatt Bremerhaven og har satt kursen mot Drammen. ETA 07/0001.
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Hermansen

Sitat fra: Alexeier på mandag 05. juni 2023, klokken 16:44Bestilte cherry red LR I April. Hadde estimert levering 22-30.Juni. nå ble den endret til estimert august-september?? Har svart på en forundersøkelse om når jeg ville være klar til å ta imot, men det hjalp visst ikke..? Er det skjedd noe feil? Dette kræsjer alle sommerferieplanene våre 😭

Skjedde det samme med min i dag, endret fra 17-30/6 til Aug-sept. Hadde det på følelsen siden vin lot vente på seg, hvor hadde du levering? Stavanger her. Hadde litt krøll med å registrere/bestemme meg for innbytte av model 3 eller ikke, men selger sa over tlf at det ikke skulle påvirke levering.
Nå var det vel omtrent august som var estimert da jeg bestilte i februar, men hadde jo begynt å glede meg nå de siste par ukene etter at estimatet hadde endret seg til juni.
Får vel forhåpentligvis hw4 i august i hvert fall 🙂

Electric cars in Norway

Prata med en som hentet i går i Drammen. Veldig mye biler og veldig trangt...men hyggelig betjening :+1:

Hørte det står drøssevis med TMY biler flere steder i Drammen, på begge sider av fjorden. Dvs både på Lierstranda siden og der båten kommer inn. Herlig....

hELgenen

Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 06. juni 2023, klokken 06:57Prata med en som hentet i går i Drammen. Veldig mye biler og veldig trangt...men hyggelig betjening :+1:

Hørte det står drøssevis med TMY biler flere steder i Drammen, på begge sider av fjorden. Dvs både på Lierstranda siden og der båten kommer inn. Herlig....

Tesla ringer meg stadig og vil pushe bil på meg...så de har i alle fall nok biler på vei virker det som.

Voyager79

Der gikk bilen min fra EDD 23-30.06 til bare estimat Juni-Juli. Spørs om den kommer før rentetilbudet går ut da.

Håper ihvertfall jeg får den før jeg skal på bilferie :-\

Nimrad

Sitat fra: Voyager79 på tirsdag 06. juni 2023, klokken 07:56Der gikk bilen min fra EDD 23-30.06 til bare estimat Juni-Juli. Spørs om den kommer før rentetilbudet går ut da.

Håper ihvertfall jeg får den før jeg skal på bilferie :-\
Hvilken modell?
Tesla MY LR CR 2023
Fiat 500e 2021 Icon 3+1
Seat Mii 2020 - Solgt

Voyager79

MYP Hvit bestilt 08.05

Det rare er at han selgeren som ringte meg etter bestillinga var så skråsikker på begynnelsen av Juni.
Kanskje jeg burde ta meg en telefon til dem å høre hva de sier nå.

Ed_Eng87

Sitat fra: gardi på mandag 05. juni 2023, klokken 17:14Min blå MY LR endret også EDD fra 11-30.juni til 15-26 juni nå i dag.

Det at du ventet siden januar hørtes ut som det er mangel på blåfargen eller at noe gikk galt under prosessen for den blå fargen. Det er ihvertfall ikke normalt, med mindre de har måtte forbedre eller endre på blåfargen og dette tok tid pga leverandører og lignende.

Jeg bestilte min MYP QS den 24.april, har enda EDD på 11-30 juni med utlevering Stavanger, så får se om dette endrer seg ila uken. Så krysser fingrene. Vi har alle mann 14 dagers angrefrist når man har bestilt fra nettet. Og dette vet Tesla godt!
2023 Tesla MYP Quicksilver

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA