Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Est. delivery: 13.june - 30. june.. Når får jeg vite sikker dato?

Startet av Daggan, mandag 15. mai 2023, klokken 19:50

« forrige - neste »

Ed_Eng87

Sitat fra: number99 på lørdag 03. juni 2023, klokken 10:40Mange mener at når "isNotMatchedToRa00Vin" endrer seg fra "true" til "false", har du  fått tildelt bil i en batch (soft match) og VIN blir synlig snart.

Sjekket dette og det står false, så endrer det seg til true etterhvert og da vil VIN være matchet og synlig?
2023 Tesla MYP Quicksilver

number99

Sitat fra: Ed_Eng87 på mandag 05. juni 2023, klokken 08:24
Sitat fra: number99 på lørdag 03. juni 2023, klokken 10:40Mange mener at når "isNotMatchedToRa00Vin" endrer seg fra "true" til "false", har du  fått tildelt bil i en batch (soft match) og VIN blir synlig snart.

Sjekket dette og det står false, så endrer det seg til true etterhvert og da vil VIN være matchet og synlig?

Sånn jeg har tolket det, er denne "true" når du bestiller. Når du får en soft match blir den "false".
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Nimrad

Hvordan får man beskjed om VIN på vanlig måte? Får man SMS om noe eller er det bare noe som endrer seg i appen?
Tesla MY LR CR 2023
Fiat 500e 2021 Icon 3+1
Seat Mii 2020 - Solgt

number99

Sitat fra: Nimrad på mandag 05. juni 2023, klokken 11:58Hvordan får man beskjed om VIN på vanlig måte? Får man SMS om noe eller er det bare noe som endrer seg i appen?

SMS og så dukker den opp i app
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Håvar

2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

number99

Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Håvar

Korrekt.
Jeg fikk riktignok en SMS av selger omtrent samtidig med spørsmål om jeg ville ha vinterdekk, men ingenting om VIN.
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

Sveen

Har fått nøyaktig 2 eposter fra Tesla om min bestilling, en bestillingsbekreftelse og den som sier jeg skal logge inn på kontoen og fylle ut skjemaer. Det er all kommunikasjon jeg har fått fra Tesla. Bestilte 13. mai, fikk VIN 22. mai, levering 10. - 25. juni.

Mulig det varierer etter hentested? Min skal hentes på Brumunddalen.

number99

Sitat fra: Sveen på mandag 05. juni 2023, klokken 14:13Har fått nøyaktig 2 eposter fra Tesla om min bestilling, en bestillingsbekreftelse og den som sier jeg skal logge inn på kontoen og fylle ut skjemaer. Det er all kommunikasjon jeg har fått fra Tesla. Bestilte 13. mai, fikk VIN 22. mai, levering 10. - 25. juni.

Det var rask betjening da :) MYLR hvit du har kjøpt?
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Sveen

Sitat fra: number99 på mandag 05. juni 2023, klokken 14:34
Sitat fra: Sveen på mandag 05. juni 2023, klokken 14:13Har fått nøyaktig 2 eposter fra Tesla om min bestilling, en bestillingsbekreftelse og den som sier jeg skal logge inn på kontoen og fylle ut skjemaer. Det er all kommunikasjon jeg har fått fra Tesla. Bestilte 13. mai, fikk VIN 22. mai, levering 10. - 25. juni.

Det var rask betjening da :) MYLR hvit du har kjøpt?

MYLR Svart, gleder meg til å begynne med min nye hobby, vaske bil.

Sto 26. mai - 6. juni før jeg fikk VIN, så jeg syntes jeg har venta i evigheter nå! Blir jo litt urolig når jeg ser andre får eposter og meldinger, mens jeg ikke har fått et nr. å ta kontakt på en gang. Uten at det er noe jeg lurer på egentlig.

cstromme

Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

gardi

Jeg bestilte i januar, 28.01.2023, model Y blå LR, 19", svart interiør. EDD har endret seg stadig. Nå har det vært 11.juni-30.juni en stund. Men er ikke lenger veldig optimistisk for å få denne til sommeren  :-\
Utlevering i Stavanger.
Ikke fått VIN (heller ikke i source). "isNotMatchedToRa00Vin":false (soft match).
Har ikke fått noen SMS/epost med kontaktinfo til noen i Tesla.
Bestilt MY LR Blå/svart 19" 28.jan 2023
Fikk VIN i app 07.06.2023 (XP7.. Berlin-bil)
Utlevering: Stavanger 27-30 Juni (Bil ble til slutt utlevert 28.06.2023 i Drammen)

number99

Ref teslastats er det kun registrert ca 300 biler hittil i juni. Til sammenligning ble det registrert nesten 8000biler i mars som vart siste mnd i Q1. Er ganske mangen tusen biler som skal ut i Q2, så ikke gi opp håpet enda :)
Model Y P - In order
Model 3 LR - 2020

Gressklipper

Estimatet flyttes seg fra 22-30 til 16-27 i dag. MYP sort. Til info for andre med stort informasjonsbehov om sin bestilling :)

Alexeier

Bestilte cherry red LR I April. Hadde estimert levering 22-30.Juni. nå ble den endret til estimert august-september?? Har svart på en forundersøkelse om når jeg ville være klar til å ta imot, men det hjalp visst ikke..? Er det skjedd noe feil? Dette kræsjer alle sommerferieplanene våre 😭

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA