Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Signature P85 Vs. Ikke Signature P85

Startet av PAS, tirsdag 20. november 2012, klokken 15:23

« forrige - neste »

RunarBT

Sitat fra: Eldiablo på lørdag 02. februar 2013, klokken 04:22
Hei,

For ordens skyld har jeg Model S Signature Performance #248 hvis du vil ha den med på lista.
Dette er da Drammen. Jeg var ganske tidlig ute mener jeg selv. Betalte depositum første gang for Model S oktober 2010. Oppgraderte til Signatur i november 2011.

Jeg prøvekjørte her før jul og fikk da beskjed om at jeg var tidlig ute og ville nok bli kontaktetet i mot slutten av januar for konfigurasjons låsing. Det har jeg derimot ikke blitt enda   :(

Ah.. første Model S til Drammen dette kanskje?

Mulig eg må tigge meg til ein liten kjøretur? ;-) (om ikkje 100stk av Production bilene kjem med i samme båt)

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

OleJA

Så vidt jeg forstår så har Tesla sluttet å tildele reservasjonsnummer i USA. Hvordan er det med dere som har reservert de siste dagene / uka i Norge, får dere reservasjonsnummer?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

jkirkebo

Sitat fra: OleJA på søndag 24. februar 2013, klokken 10:14
Så vidt jeg forstår så har Tesla sluttet å tildele reservasjonsnummer i USA. Hvordan er det med dere som har reservert de siste dagene / uka i Norge, får dere reservasjonsnummer?

Nummerne falt bare ut noen dager, de er vissnok tilbake nå.

Men det er svært lenge siden vi fikk et nytt EU nummer, håper noen her reserverer snart og gir beskjed ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Wenche

Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Wenche

Har ikke valgt ennå, opptatt av å pakke til Svalbard tur i morgen ;) trenger ingen Tesla der  ::)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Diablo

Fikk mail fra Tesla i går om mulighet for Signature. Valgte nei grunnet farvevalg. Satt meg på listen 4 desember 2012 så da går muligheten videre.

P966 er uansett ikke så gæli :)
Tesla S85 med alt foruten dobbeltlader...
Dolphin grey, lyst skinn 275" bak, 245" foran (20")

stor66

P966 i desember i fjor? Hvordan har du klart det? Jeg fikk 1791 i desember i fjor... :(
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

gbzdoc

Han satte seg på venteliste for signatur i desember. P reservasjonen hans er nok fra en god stund før det. ;-)

(P = production, altså vanlig reservasjon)

Wenche

Staus; Signatur red, performance, hvitt skinn, carbon, panoramatak, grå 21", uten spoiler. I produksjon!  8)

thoberre

Sitat fra: Wenche på onsdag 10. april 2013, klokken 18:05
Staus; Signatur red, performance, hvitt skinn, carbon, panoramatak, grå 21", uten spoiler. I produksjon!  8)

Så det var fler som har skrevet "i produksjon", er det statusen på myTesla?
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

PAS

"min Tesla"  Sig #52 har vært "in production" i flere uker, men åpenbart ikke reelt, fikk i går endret fra vanlig Sig til Sig Perf + og endret på interiørfarge og felgfarge, samt lagt til vinter, parkering og sikkerhetspakke
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Havebigfun

"I produksjon" betyr i ytterligere 6 uker at informasjonen lagres på en harddisk. Poenget med å finalisere de siste ukene og fremover er vel for at Tesla får oversikt over hvor mange hopper av samt hvilke versjoner som bestilles. Det er bare å smøre seg med tålmodighet.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA