Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 10/16A ladekladd

Startet av PK, søndag 18. november 2012, klokken 19:05

« forrige - neste »

PK

Hei.

Ønsker å komme i kontakt med andre som pendler med Elbil til Sandsli, Statoil.
Vi sliter med kapasiteten på ladeplass og må stå sammen om å prøve å få flere plasser.
Selv vurderer jeg å kjøpe Elbil. pendler fra Nordhordland til Sandsli, og vi er 3 som kjører sammen ifra Flatøy. Fikk låne en Leaf for å teste, og brukte ca 40% av batterikapasiteten en vei, da kjørte jeg i Eco mode og uten å ha på varme/vifte. Ute temp. Ca 10. Nå når vinteren er her, vil jeg faktisk stå i fare for å ikke komme meg hjem igjen om jeg ikke får lade. Derfor sitter jeg litt igjen på gjærde og lurer på hva jeg skal gjøre.
Idag har vi 8 Elbil plasser som ofte er opptatt allerede kl 07. Det er snakk om 5 nye plasser, men det er ikke nok for å dekke etterspørselen (hvor mange ansatte er vi på Sandsli?, 3-4000 stk....?)

Vil derfor komme i kontakt med andre som pendler med Elbil til sandsli slik at vi sammen kan gå i dialog med GBS.

Fint om dere som ser dette sender meg en mail, kortnavn PKTV
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

Mhagen3

Dukker stadig opp ladeplasser i sandsliområdet. Sikkert på at Statoil ordner med flere ladeplasser om dere trykker på litt. Jeg tok en prat med min arbeidsgiver og har befaring med elektriker allerede mandag:)

OleT

Godt med ladeplasser i den nye garasjen. Naturligvis fant jeg den ene som ikke virker, men regner med å komme meg trygt hjem likevel.
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

Mhagen3

Noen som kan sende et tips til www.nobil.no med oppdatert informasjon om ladetilbudet på Statoil Sandsli? Førstemann får en kvikk-lunsj av meg:)

OleT

Ikke så veldig relevant tror jeg: 56 (18 reserverte og 2x18 til, umerkete)  i den nye ansattegarasjen, adgangskort kreves fro å kjøre inn. 8 i den "gamle" på Sandslihaugen, for ansatte. 6 utendørs ved teknisk senter, kan brukes av gjester med parkeringstillatelse. Midlertidig tillatelse kan fås i vakten, som kan forklare hvor plassene er.
Alle er 230V/16 A
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA