Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

ID. Buzz GTX bekreftet mot slutten av 2023 - hva blir prisen?

Startet av KMO, lørdag 21. januar 2023, klokken 17:44

« forrige - neste »

Caveman

Sitat fra: Suverin på søndag 23. februar 2025, klokken 09:38Jeg har hatt kassebil med elektriske skyvedører, i mange situasjoner er det fint.

Men det er og veldig upraktisk til tider.. spesielt om man bare skal kjapt inn i baksete en tur, tar lang tid å vente på eldørene skal åpne da ;) Eller hver gang man har med noen som ikke vet de er elektriske, som røsker og drar når motorene jobber, eller når man parkerer veldig bratt, og motorene holder på å "koke" for å få det åpnet ++ ;)

Så lenge Buzzen har servolukking uansett, så hadde ikke jeg brukt penger på eldører ved kjøp av ny buzz.. Syns ikke den dørpakken forsvarer prisen, så kjekt og viktig er det ikke med eldører.

Takk for input. Den har servolukking med Easy Open pakka til ca 13-14000. Fullt elektriske koster 45k!

serenejet

Jeg vurderte frem og tilbake men endte på å kjøpe Exclusive og da er Easy Open+ ikke valgfritt.
Kjører 2023 ID.Buzz og har en 2025 ID.Buzz GTX i bestilling.

serenejet

Nå har jeg fått bekreftet produksjonsdato om bare et par uker, så da blir det potensielt ny bil i god tid før sommerferien!
Kjører 2023 ID.Buzz og har en 2025 ID.Buzz GTX i bestilling.

Tødding

Det høres lovende ut! Min står fortsatt i Bremerhaven – båten (MS Autoprestige) vil ikke legge til kais der, kjører rundt på mange andre havn rundt omkring, men Buzzen venter og venter... (har til og med vært gjennom Drammen to ganger siden Buzzen min ankom i Bremerhaven...)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA