Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye priser…

Startet av Bjoris, fredag 06. januar 2023, klokken 22:36

« forrige - neste »

Bjoris

Mva og vektavgiften er på plass. Kia har hatt spesielt friske priser på vinterdekk syns jeg. Så friske at jeg allerede har kjøpt 3. partsfelger og dekk.

Jeg hadde sett for meg at de droppet å legge til mva på disse, men nå er de på nesten 40 for 19 toms. Friskt. Kjøpte samme dekk, men uoriginale felger med BT sensorer til 17.500...

vinterdekk

Mulig de har økt prisen, i mitt tilbudsbrev fra slutten av desember som enda er gyldig er nettoprisen 28.900kr for 19" vinterhjul med sensor. Det blir 36.125kr med full moms.
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

vinterdekk

Men det er selvsagt også mulig at forhandler sukret tilbudet litt, ser at de gamle listeprisene har høyere pris på vinterhjul. Så forhandler har nok litt å gå på.
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA