Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: OVersikt Signatur reservasjoner i Norge

Startet av RunarBT, onsdag 07. november 2012, klokken 21:24

« forrige - neste »

Milzit

Sitat fra: JohanH på lørdag 25. mai 2013, klokken 21:19
For min del blir det nog hele "Emotion 98.3" playlisten med DJ Fernando Martinez fra GTA III. (De av dere som vet hva jeg snakker om er nok enige, de som ikke vet kan bare se bort fra denne posten).
Tror nok San Juan Sounds kan gi fet sound med lydpakken med sub.. 8)

It goes to 11 er Model S eneste bilen som har, det må nok være noen This is Spinal Tap fans hos Tesla ansatte.

laumb

Så.... Hvem har holdt seg til oppgitte sanger?
Har holdt meg tett - men ikke direkte på.

Traff på denne i stad i min ferd på tvers av 32GB med awesomeness.
Den passet veldig bra!
Takluka åpen på 100%, 11 på anlegget og rolig cruising inn mot barnehagen... Deilig...

NOTE: bildet er tatt i 80-sonen før barnehagen. 75km/t er IKKE rolig cruising i område med barn!

teslaslaven

laumb

Hehehe... Fokusere på bilen og ikke barnehagen?
Men, Kanskje prøve den i morgen?

turbolurbo

2019 TM3P

sindrej

På 11 ??? :o  Kjører dere med hørselvern eller ?  Jeg har balansert "replay gain" alle flac-filene mine så volumet blir likt, og på rundt 7-8 så er det plagsomt høyt.

laumb

Ånei du - 11 er deilig! Gir skikkelig god punch og feeling!

stor66

Lowrider med War gikk på volum 11. Knallbra anlegg!
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

sindrej

Sitat fra: laumb på mandag 30. september 2013, klokken 18:34
Ånei du - 11 er deilig! Gir skikkelig god punch og feeling!
Vi får snakkes når du er like gammel som meg Laumb ;)  Dvs. jeg må vel lære meg tegnspråk for å kommunisere med deg da  ;D ;D

laumb

Det må du nok. Tegnspråk kan jeg store deler av - så du ligger litt etter? ;)

Men, vi farer gradvis OT her; kan jeg avslutte med: Anlegget i Model S spiller lavt sammenlignet med "andre biler" (da med gode fabrikkanlegg). Den er krystallklar på 11, men ikke spesielt høyt volum.

Har noen et dB tall på anlegget?

Epleskreller

Jeg brukte flere timer på å lage meg en spilleliste før jeg fikk bilen. Hentet litt inspirasjon fra denne tråden, samt bestilte samme USB-stick som Laumb. Problemet mitt var at jeg ikke fant min egen stick (og den jeg bestilte hadde ikke sjans til å rekke det..), så jeg gamblet på at jeg kunne bruke et gopro-kamera som disk.. Det fungerte ikke, så da ble det radio..

Heldigvis var en av de første sangene "I want it all" med Queen, en av sangene jeg hadde på lista. Forøvrig hadde jeg også:

AC/DC: "High voltage", "For Those About To Rock", "Ride on", You Shook Me All Night Long
Iggy Pop: The Passenger
Queen: "I'm in love with my car", We are the champions, we will rock you, dont stop me now
Alice in chains: Don't Follow
Jahn Teigen: Mil etter mil
Kenny Loggins: Danger zone (pluss noe annet fra Top Gun..)
Metallica: Battery
Nirvana: Lithium
Pearl Jam: Rearviewmirror
Simon and Garfunkle: The sound of silence
Soundgarden: Black hole sun
Tracy Chapman: Fast car
Sex Pistols: My Way
Michael Jackson: Heal the World
Willie Nelson: On the road again

I morgen blir the langtur til vestlandet med dette og massevis av barnemusikk....
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

glaserud

Sitat fra: laumb på mandag 30. september 2013, klokken 19:24

Men, vi farer gradvis OT her; kan jeg avslutte med: Anlegget i Model S spiller lavt sammenlignet med "andre biler" (da med gode fabrikkanlegg). Den er krystallklar på 11, men ikke spesielt høyt volum.

What? Nå er det på tide du får rensket øra. Jeg har ikke hatt det over 6. Da var det jo høyt som fy.

Kanskje du skulle normalisert MP3-samlinga di? ;)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Epleskreller

Sitat fra: glaserud på mandag 30. september 2013, klokken 20:52
Sitat fra: laumb på mandag 30. september 2013, klokken 19:24

What? Nå er det på tide du får rensket øra. Jeg har ikke hatt det over 6. Da var det jo høyt som fy.

Kanskje du skulle normalisert MP3-samlinga di? ;)

Jeg hadde den kjapt opp på 7 en gang for å teste... det gjør bare vondt!
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Øyvind.h

Kommer veldig an på kilden. Opplever volumforskjeller på FM/DAB/Internett-radio og Spotify fra mobil.

Guffer på når jeg kjører på motorvei/trafikkert vei, men ikke i boligstrøk (for ikke å fremstå som bygderåner, og for å være allright mot de som bor langs veien :) )
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

daggad

Spilleliste må da inneholde noe med Gasoline, en kan da ikke bare slutte brått med bensin ! ,)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA