Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Enda en fossilbilbrann!

Startet av Delvis, tirsdag 06. november 2012, klokken 19:03

« forrige - neste »

Mr.Zero

190000... Hmmm, her må du gå i forhandlinger!!
Sandvika Bil-bilen er vel trolig bruktimportert..? De driver jo med mye import. Da lurer jo dette med garanti/reklamasjon langt der bak.. Men ikke gæli pris for den!

Kan ordne ny Zero i stilig sølv metallic med vinterhjul ferdig på veien i Akershus for kr 189'. Muligheter for bittelitt dealings på denne prisen. Umiddelbar levering - og salg gjennom norsk forhandler. 
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Delvis

Sandvika bil - bilen står plutselig som solgt på Finn. Og det ikke jeg som har kjøpt den. Så det vel derfor selgeren aldri ringte meg opp igjen Skal se over økonomien en gang til i kveld, så kan det hende jeg tar kontakt, Mr. Zero.


elektrolux

Jeg kan via kontakt i Tyskland få fabrikksnye C-Zero for ca 21000 Euro levert Stavanger.

Gevinsten her er at vi får fyllt opp tom tilhenger som kommer til Norge for å frakte Fullt brukbare Think Classic til Tyskland. Biler som ikke har noen framtid i Norge så lange det ikke er lov å bytte batteri i dem.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

foxy

Sitat fra: elektrolux på onsdag 24. oktober 2012, klokken 08:05
Jeg kan via kontakt i Tyskland få fabrikksnye C-Zero for ca 21000 Euro levert Stavanger.

Gevinsten her er at vi får fyllt opp tom tilhenger som kommer til Norge for å frakte Fullt brukbare Think Classic til Tyskland. Biler som ikke har noen framtid i Norge så lange det ikke er lov å bytte batteri i dem.

ikke lov å bytte batteri i dem?
I-miev 2011
Asker

elektrolux

Biler med så mange defekte NiCd blokker, at det beste er bytte til Litium.

Desverre er det så mange uklarheter rundt dette at mange ikke tør bruke penger på det, selv om classic'en blir utrolig bra med et slikt batteri.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

ketilkh

Kjøpte en C-zero hos autoelite på Billingstad for 14 dager siden. betalte 193000,- ink kupevarmer, vinterhjul på alufelg og tre års service.
C-Zero 2012.

Delvis

Det ble en C-Zero 2012 mod. Handla brukt. En "norsk" bil. Føles litt tryggere det.  ;)

tomrh

Sitat fra: Delvis på torsdag 08. november 2012, klokken 19:52
Det ble en C-Zero 2012 mod. Handla brukt. En "norsk" bil. Føles litt tryggere det.  ;)
Gratulerer med elbil! Håper batteriet holder.. ;)
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Mr.Zero

Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Bjornt

I disse dager sender BOS ut brev til alle sine Ion kunder om at de må komme innom for en viktig(?) oppgradering. Visstnok noe med batteriet. De som har kjøpt importbiler uten om BOS får ikke noe brev.. Samme gjelder vel Citroen. Det er noe en må tenke på.
Nå vil vel disse bilene også få dekket dette hos BOS, for det er en fabrikk garanti sak. Men da gjelder det jo å få vite om det da..
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA