Hovedmeny

Tysk eller kinesisk

Startet av RubberDucky, mandag 19. desember 2022, klokken 11:16

« forrige - neste »

RubberDucky

Hei.
Jeg bestilte Midnight Silver LR i sommer og venter fortsatt på VIN.
Estimated Delivery har variert mye underveis, men den har nå "stabilisert" seg på februar.

I mellomtiden har denne modellen gått ut. Nå kan man kun bestille de tyske modellene, såvidt jeg har forstått.

Jeg vurderer sterkt å bytte til Quicksilver fra Tyskland med estimert levering mellom mars og mai.

Tanker? Vente på Kinamodellen, eller bytte til Tyskprodusert?
Prisforskjellen er marginal. Ca 5.000.

--
hilsen
RD
2019 Mobilex Impala rullator

HOFFERN342

Sitat fra: RubberDucky på mandag 19. desember 2022, klokken 11:16
Hei.
Estimated Delivery har variert mye underveis, men den har nå "stabilisert" seg på februar.

I mellomtiden har denne modellen gått ut. Nå kan man kun bestille de tyske modellene, såvidt jeg har forstått.

Jeg vurderer sterkt å bytte til Quicksilver fra Tyskland med estimert levering mellom mars og mai.

--
hilsen
RD
De har QuickSilver utstilt flere steder nå - blant annet en Performance variant i Drammen. Kan anbefale å ta en titt - det er en sinnsykt fin farge!

Sent from my iPhone using Tapatalk

snakkesalig

Sitat fra: RubberDucky på mandag 19. desember 2022, klokken 11:16
Hei.

Tror du etter hvert vil få tilbud om å oppgradere gratis til Quicksilver. Tror ikke det blir leverert MSM til Norge lengre.

Ble mye "tror" her, men det er slik jeg har forstått det. Mulig du vil få bedre svar av noen som er flinkere til å synse enn meg.

RubberDucky

Sitat fra: HOFFERN342 på mandag 19. desember 2022, klokken 11:18
De har QuickSilver utstilt flere steder nå - blant annet en Performance variant i Drammen. Kan anbefale å ta en titt - det er en sinnsykt fin farge!

Ja den er dritlekker. Jeg har vært og sett på den på Skøyen.

RubberDucky

Snakket med dem i går.
Siden "Midnight Silver" er gått ut, byttet jeg til Quicksilver. Jeg skulle egentlig ha fått tilbud om det tidligere, men det hadde visst skjedd en glipp.

snakkesalig

Sitat fra: RubberDucky på tirsdag 20. desember 2022, klokken 08:51
Snakket med dem i går.
Siden "Midnight Silver" er gått ut, byttet jeg til Quicksilver. Jeg skulle egentlig ha fått tilbud om det tidligere, men det hadde visst skjedd en glipp.

Du slapp å betale ekstra?

RubberDucky

Sitat fra: snakkesalig på tirsdag 20. desember 2022, klokken 09:01

Prisforskjellen var ca 5K for identisk bil med ny farge på lakken. Det er det eneste jeg må betale ekstra. Jeg kan leve med det.
Depositum ble overført.

snakkesalig

Sitat fra: RubberDucky på tirsdag 20. desember 2022, klokken 09:12
Sitat fra: snakkesalig på tirsdag 20. desember 2022, klokken 09:01

Prisforskjellen var ca 5K for identisk bil med ny farge på lakken. Det er det eneste jeg må betale ekstra. Jeg kan leve med det.
Depositum ble overført.

Ok. Andre har fått ny farge uten påslag i pris. Satser på at jeg får det tilbudet etter hvert også.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA