Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla aksjer

Startet av BEA, søndag 04. november 2012, klokken 22:12

« forrige - neste »

BEA

Noen som har en kabel til salgs for å koble Palm m515 til Thinken?
TM3

Lynet

Det er BauDemo som lager disse, send han en PM. Nettside: http://www.evmonitor.info/
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

BEA

Er fremdeles på leting etter kabel fra bilen til min Palm.......
TM3

Lynet

Som sagt så send BauDemo en PM, det er kun han som lager OG har de for salg.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

olehenrikfjeld

Med mindre noen har en til overs, så må du nok kjøpe den fra Niko, ja. Den er ikke helt standard. Det er uansett en veldig god investering  :)
Nå: USA LEAF 2012.
Før: Think City "Classic" 2002.

Elmetro

Jeg måtte også bestille der, men det var ikke kabel ferdig før om ca 2 mnd....
Så da må man vente litt da.
Think Rød-01-
Think Blå -00-
Think Kjøkkenblå 08

olehenrikfjeld

Kjør forsiktig så lenge - spesielt når viseren nærmer seg rødt.
Nå: USA LEAF 2012.
Før: Think City "Classic" 2002.

Elmetro

Men så sa det pang. Da var jeg faktisk ikke i tvil om hva som skjedde..
Lurer faktisk på hvor mange batterier som gikk.
Gleder meg til kabelen blir ferdig. Bare 7 uker igjen nå. Så blir det litt batteriskifte over helgen. Artig å skru litt.
Think Rød-01-
Think Blå -00-
Think Kjøkkenblå 08

jahnarne

Uff. Det var leit. Denne karen selger sin Think for 5k + omreg. Løp og kjøp, så har du iallefall billige reservedeler. :)

Caspar

Det står vel at høyeste bud er 9K nå
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

BEA

Venter fremdeles på kabel jeg, bynner å bli desperat nå.....
TM3

BEA

Er det noen som har kobling skjema for å få laget seg en kabel mellom bilen og en Palm M515?
TM3

Torn

Sitat fra: BEA på onsdag 13. februar 2013, klokken 10:56
Er det noen som har kobling skjema for å få laget seg en kabel mellom bilen og en Palm M515?

Hjelper ikke noe med bare en kabel......inni pluggen er det også noe elektronikk som du MÅ ha.   Og den klarer du ikke å lage selv.....
Trondheim
- EVT4000, El-scooter (2011- 2012)
- EVT-168 (2015-2016)
- Think Classic 2000, NiCd, Grønne Lynet,  (06/2012--> )
- Think Classic 2000, NiCd, Blå plastjolle, (07/2012- 07/2014,)   2X Blå ble demontert før vraking for å sikre deletilgang.
- Think Classic 2000, NiCd, Rød US, (06/2014--> )

Elsykkel (2016-->)

BEA

Tar ennå noe tid før jeg får kjøpt kabel fra Nikolay (var i kontakt med han i går). I mellomtiden, er det noen som kan låne meg en slik kabel så jeg får kjørt vedlikeholdslading nå? Pliiiis......
TM3

cra

Sitat fra: BEA på fredag 15. februar 2013, klokken 09:50
Tar ennå noe tid før jeg får kjøpt kabel fra Nikolay (var i kontakt med han i går). I mellomtiden, er det noen som kan låne meg en slik kabel så jeg får kjørt vedlikeholdslading nå? Pliiiis......

Hvis du legger bosted i signaturen vil det være enklere for folk å se om de er i nærheten og kan hjelpe deg. ;)  Ser ved å gå til profilen din at du holder til i Averøy, men det er ikke sikkert alle tenker på å sjekke der. Uansett, nå ser folk om de er i nærheten og kan hjelpe deg. :)

Jeg har Actia diagnoseapparat, men bor ikke helt i nærheten; jeg er i Ålesund ukentlig og kan evt. ta med dit, hvis du er i nærheten, evt kjenner noen som er innom der?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA