Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Uno-X med ladepris på skilt

Startet av SveinJ, tirsdag 15. november 2022, klokken 09:11

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

goggo

Det er i alle fall ikke noen tvil om at pris-skilt er bra, jeg er glad for at UnoX går foran med et godt eksempel her.

UnoX laderne på Gaupemyr (E18/Lillesand_Øst) ble vel montert i fjor sommer en gang og omtrent samtidig kom Kople med sin ladestasjon 50 meter unna ved det som nå heter Vertikalen Hotell Og Spiseri.

Det jeg har observert er at det omtrent aldri er noen som lader på Kople stasjonen (den er kameraovervåket, så se selv :)  ) https://www.yr.no/webcams/3/2000/3000766_1 mens UnoX laderne er veldig godt besøkt.

Nå ser jeg at Kople i desperasjon har satt ned prisene her, men tror nok de bør få seg et mer profesjonelt pris-skilt enn den lille plakaten som står i snø-fonna.

Heia Uno_X :)

Mvh
Hugo

NB! Også lastebilene ser ut til å foretrekke UNO_X laderne framfor de 2 dedikerte lastebil-laderne fra Kople. Vet ikke om det er pris eller nærhet til bensinstasjonen med kaffe/toalett etc som betyr mest for dem, det skal bli spennende å følge med på dette nå som Kople har satt ned prisen.
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

RJK

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Gazer75

Då er det 1kr/kWh sidan Klæbo fekk gull på sprinten.
https://unox.no/vm25/
2020 e-Golf (2023-)

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

RJK

Sitat fra: daktari på fredag 28. februar 2025, klokken 11:06Tilbyr UnoX plug & charge?
Koble til, sveip bank/kreditkortet og lad...! ;) Alternativt, så støttes Elbilforeningens blå og Elton via brikke/kort eller app!

Nei, hverken Autocharge eller Plug&Charge!
Bosted Oslo

daktari

Sitat fra: RJK på fredag 28. februar 2025, klokken 11:10
Sitat fra: daktari på fredag 28. februar 2025, klokken 11:06Tilbyr UnoX plug & charge?
Koble til, sveip bank/kreditkortet og lad...! ;) Alternativt, så støttes Elbilforeningens blå og Elton via brikke/kort eller app!

Takk for info.
Stemmer det, de tar jo kort. Det er jo ganske enkelt.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

RJK

Sitat fra: daktari på fredag 28. februar 2025, klokken 11:12
Sitat fra: RJK på fredag 28. februar 2025, klokken 11:10
Koble til, sveip bank/kreditkortet og lad...! ;) Alternativt, så støttes Elbilforeningens blå og Elton via brikke/kort eller app!

Takk for info.
Stemmer det, de tar jo kort. Det er jo ganske enkelt.
Ja, eneste er at det på rette sommerdagen og med sola rett mot displayet, kan være litt vanskelig å lese på skjermen hva den ber om!
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA