Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selger Citroen Saxo 2001 modell

Startet av sven erik, tirsdag 30. oktober 2012, klokken 22:18

« forrige - neste »

sven erik

her i sandefjord  har vi lisom en ladeplas ved park hotel på bensinstasjonen men den blir brukt av hengre å
så nå er stolpene kjørt mer eler mindre ned så stolpene er det ikke strøm i lenger så enten må hele plasen fjernes å  at vi får en ny nermere byen elers må dene rustes opp men er det noen i vestfold eler runt som blir med å viser at vi er mange biler som trenger støm  tenkte å både ta en tur på komunen å på bensinstasjonen de har en kontakt en får låne men det jelper lite om en er en del biler

sven erik

ja va skal vi gjøre over på andre siden har dem hurtig ladre  vi vil ikke ha noe for vi har fergen å det kunne jo hende vi fikk  en de flere elbiler hit å da tjener ikke komunen på parkeringsplassene  selv om komunen mener elbiler å må betale sælig der du selv bor

laumb

La meg tillate meg å låne deg noen punktum: ........

Fra spøk til alvor, jeg forstår essensen i det du skriver, men ikke alt. Det er meget mulig du er en av de "heldige" med dysleksi e.l. (Jeg kjenner ikke deg); men som en vennlig og konstruktiv kritikk, et godt forslag: Word og lignende tekstbehabdlingsverktøy inneholder en stavekontroll. Om du sakser teksten innom der før du poster, så får du en objektiv gjennomgang av teksten, og får samtidig muligheten til å trene på rettskriving og setningsoppbygning (der sistnevnte i hovedsak er viktigst).

Til orientering kjenner jeg flere med sterk og omfattende dysleksi, som ved hjelp av intens trening nå skriver tilnærmet feilfritt.

Over til saken, en slik stille demonstrasjon kan forsåvidt fungere, men vil det ikke være bedre å sende skriftlig henvendelse til de som eier stolpen om at den trenger en service, og spørre om de kan sette opp et "parkering med henger medfører borttauing"-skilt på ladeplassen?

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

sven erik

Sitat fra: laumb på mandag 15. oktober 2012, klokken 15:32
La meg tillate meg å låne deg noen punktum: ........

Fra spøk til alvor, jeg forstår essensen i det du skriver, men ikke alt. Det er meget mulig du er en av de "heldige" med dysleksi e.l. (Jeg kjenner ikke deg); men som en vennlig og konstruktiv kritikk, et godt forslag: Word og lignende tekstbehabdlingsverktøy inneholder en stavekontroll. Om du sakser teksten innom der før du poster, så får du en objektiv gjennomgang av teksten, og får samtidig muligheten til å trene på rettskriving og setningsoppbygning (der sistnevnte i hovedsak er viktigst).

Til orientering kjenner jeg flere med sterk og omfattende dysleksi, som ved hjelp av intens trening nå skriver tilnærmet feilfritt.

Over til saken, en slik stille demonstrasjon kan forsåvidt fungere, men vil det ikke være bedre å sende skriftlig henvendelse til de som eier stolpen om at den trenger en service, og spørre om de kan sette opp et "parkering med henger medfører borttauing"-skilt på ladeplassen?

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

det er eierne av plassen som har satt hengrene her  det er det som er problemene   det har å hvert tatt opp av snorre

sven erik

se på  denne  her ser vi vordan  ladestasjonen ikke skal se ut full av hengre å hangre som ødelegger  lade stolpene  de står skjeft
ja tør ikke bruke dem lenger hvær gang en har brukt de har  strømmen gått å sist gnistret det
men sandefjord komune sier siden ingen bruker denne  vil de ikke ha fler

cra

Sitat fra: sven erik på torsdag 08. november 2012, klokken 02:09
men sandefjord komune sier siden ingen bruker denne  vil de ikke ha fler

Det er rart at ingen bruker dem. De står jo tross alt bare utilgjengelig bak en haug med tilhengere, og skal man liksom la være å bruke dem bare fordi de er kjørt i stykker og det gnistrer av dem?
</ironi>
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

sven erik

ja vi må da bruke dem for det er jo ikke brann falig å vi bare parkerer over hengre he he

cra

Sitat fra: sven erik på torsdag 08. november 2012, klokken 11:28
ja vi må da bruke dem for det er jo ikke brann falig å vi bare parkerer over hengre he he

Tør man foreslå en "aksjon" der man flytter alle tilhengerne foran bensinpumpene og ser hvordan det blir mottatt?  ;) ;D

Og når spetakkelet starter er det bare å spørre hvorfor de ikke kan stå der. Sammenlign så det argumentet med plassering foran ladestolpene. ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

sven erik

jeg har flytta de fler ganger men de blir bare satt  til bake  jeg har hvurdert å sette ene elbilen forran  å sette den til lading å la den stå et par dager 

men er det noen som blir med å fylle opp plassen med biler som skal  lade vi trenger å hvære 4  som på en gang  ber de på bensinstasjonen  om å flytte hengrene   Snorre har fler gannger sakt fra om at dette er lade plass  som de har fått  tilskudd til

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA