Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor mange kWh til LBW?

Startet av Hans Håvard Kvisle, mandag 29. oktober 2012, klokken 12:09

« forrige - neste »

Hans Håvard Kvisle

Eidsiva har meldt fra at de dessverre har trøbbel med hurtigladeren på Maxi Hamar.
De håper at den blir reparert mandag 15.oktober 2012.
St.Hanshaugen

Borgersen

Er det vanlig at hurtigladerne er nede på den måten? Jeg er ganske fersk i dette gamet, og får forhåpentligvis min første elbil om 2-3 uker, men jeg syns jeg stadig leser om hurtigladere som er nede. Man blir jo fort litt hemmet om èn av få hurtigladere i regionen er nede, og det kreves kanskje enda bedre planlegging fra min side. Er det som regel tilfeldig når hurtigladerne er nede, eller har det en sammenheng med f.eks årstid?

leafster

Dessverre... Det er en stund til man kan legge ut på langtur uten en backup-plan. Men det blir bedre og det er mange som  gjør en betydelig innsats for å bedre situasjonen.

jkirkebo

Sitat fra: Borgersen på torsdag 11. oktober 2012, klokken 17:23
Er det vanlig at hurtigladerne er nede på den måten? Jeg er ganske fersk i dette gamet, og får forhåpentligvis min første elbil om 2-3 uker, men jeg syns jeg stadig leser om hurtigladere som er nede. Man blir jo fort litt hemmet om èn av få hurtigladere i regionen er nede, og det kreves kanskje enda bedre planlegging fra min side. Er det som regel tilfeldig når hurtigladerne er nede, eller har det en sammenheng med f.eks årstid?

Det er vel stort sett bare SGTE-laderne som trøbler hele tiden. Det ser heldigvis ut til at de fleste velger andre merker nå.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Hans Håvard Kvisle

St.Hanshaugen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA