Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

marsetbor

Da var bilen registrert på oss hos Statens Vegvesen. Forsikring hos Enter er ordnet. Nå mangler bare at finansiering i egen bank går som planlagt.
Tesla Model Y 2023

DagfinnN

Sitat fra: storole på fredag 16. desember 2022, klokken 13:36
Sitat fra: Teslarookie på fredag 16. desember 2022, klokken 13:14
Main Highway laster av i Bodø for øyeblikket :) Ikke lenge igjen før den vender snuten mot Tromsø ser jeg for meg.

Så skal de ut i vinteren på sommerdekk...  ;)
Går nok fint med sommerdekk på et lasteplan :)
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

ndrsone

Dere som har fått levering, har dere fått med senterkopper på vinterhjula? Ser ut som det er noe som mangler her..

RJK

Sitat fra: ndrsone på søndag 18. desember 2022, klokken 13:23
Dere som har fått levering, har dere fått med senterkopper på vinterhjula? Ser ut som det er noe som mangler her..
Senterkopper følger såvidt jeg har lest meg til, ikke med på vinterhjula. Du må flytte over de du bruker på sommerdekka, om det kommer med det valget av dekk du har. Dersom det ikke kommer med der, så er det Teslashopen, Ebay, Ali (kaffe kurerer grugg... :laugh: ) etc.

;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Haggish

Sitat fra: Kim- på søndag 18. desember 2022, klokken 13:59
Følger ikke med hvis du har kjøpt 20''

Iflg Tesla skal de nå følge med til vinterhjulene også (ihvertfall om du ikke har kapsler med geminifelgene, som kan brukes på begge). Fikk høre dette på delivery, men de var tomme. De ba meg bare legge det inn i appen. 😉🙏
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Kim-

Jeg lå det inn i appen at det manglet, de henviste meg til Tesla shop og ba meg kjøpe det der
2023 Tesla Model Y LR

Haggish

Ok, til meg sa de at jeg får de når de kommer på lager😉.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Mnp

Følger det med kapsler til vinterhjulene, om man har 20'' på sommer?

Haggish

Sitat fra: Mnp på søndag 18. desember 2022, klokken 18:12
Følger det med kapsler til vinterhjulene, om man har 20'' på sommer?

De sa til meg når jeg hentet min MyP med 19" vinter at jeg fikk senterkapsler, men de var tomme så jeg måtte bare melde i appen.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

ndrsone

Høres latterlig ut om det ikke er ment at man skal få senterkaplser dersom man kjører dyrere sommerhjul. Kommer ikke til å lage noe stor sak ut av det, men det blir faktisk for dumt  :o

Får se hva de svarer på service requesten min (regner med man må legge det inn der)

Kim-

Hvis man ser på felgene som ligger på konfiguratoren når man bestiller felgene så er de uten
2023 Tesla Model Y LR

Odinpodin

Er det reelt at så mange med hvit/svart 19"/20" ikke har fått dato enda, eller er det bare etterslep i Excel arket?

Haavis

Bestilte h/s 20" den 4/11, har ikke fått dato.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tassan15

Sitat fra: Odinpodin på søndag 18. desember 2022, klokken 19:55
Er det reelt at så mange med hvit/svart 19"/20" ikke har fått dato enda, eller er det bare etterslep i Excel arket?

Kan ikke svare for andre men jeg har ikke fått noen dato. Bare "Leveringstidspunktet er snart tilgjengelig."
La inn bestilling 7 juli. Tipper det har med at jeg har innbytte på 9 år gammel bil.
TMY LR - 03/2023

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA