Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

Tassan15

Des-feb 23 hadde jeg også. Forsvant i ettermiddag igjen.
Fikk melding om å oppdatere innbytte i går. Sikkert fordi innbytte info er over 3 mnd.
Bestilt i begynnelsen av juli H/S 20" LR.

TMY LR - 03/2023

Mags89

Når EDD forvant rett før oktober fant jeg VIN i kildekoden. LRW 2022 versjon. Dette forsvant igjen senere og EDD kom tilbake. Nå har EDD forsvunnet igjen og jeg har fått tilbake samme VIN i kildekoden som jeg hadde i sept/okt. Noen som har opplevd lignende? Er det et tulle vin jeg har fått innimellom eller er det real deal?  8)

Electroelectro

Sitat fra: Mags89 på lørdag 05. november 2022, klokken 16:08
Sitat fra: Odinpodin på lørdag 05. november 2022, klokken 15:28
Mistet edd idag, er det ett bra eller dårlig tegn om dagen?

Samme her.
Lr h/s 20" bestilt i august. Hadde des-februar 23 før det nå forsvant.

Samme her det .hadde des-feb så forsvant det i dag.

geear

AUK

Det er vanskeligere enn noen gang å se spoileren til mange av de hvite med svarte felger utenfor Berlinfabrikken:
https://youtu.be/je0B5oMuZAU  (spesielt mot slutten av videoen)

Så vanskelig at de svarte felgene ser litt mindre ut enn for bilene man kan se spoileren på.

Haggish

TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Haggish

TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

mirrormatch

Sitat fra: Haggish på søndag 06. november 2022, klokken 21:28
Tilbake, var de radene skjult?

Det var bare satt på et filter, f.eks. for å se kun biler som er svarte eller som skal til Drammen osv. Du fjerner det med å slette filtervisninger oppe under menyen, nesten helt til høyre der det er et ikon som ser ut som en trakt

Krissulf

Ser jeg har falt lenger bak i køen, der flere har fått vin. Kan det være noe jeg ikke har registrert riktig på kontoen? Har huket av for forsikring ang Enter, men ikke gjort annet.
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

Haggish

TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Haggish

Sitat fra: Krissulf på søndag 06. november 2022, klokken 21:37
Ser jeg har falt lenger bak i køen, der flere har fått vin. Kan det være noe jeg ikke har registrert riktig på kontoen? Har huket av for forsikring ang Enter, men ikke gjort annet.

Spurte en på FB som påsto at mange var kommer foran i køen, om han hadde noen eksempel på at noe som hadde 100% samme konfig fra samme utleveringssted hadde fått bil før andre. Fikk aldri noe svar. Noen av de mest ivrige får kanskje tak på en inventory eller en avbestilt bil, men det er nok noe ytterst få tilfeller.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Krissulf

Baserer meg bare på skjemaet med farge/farge, dekk, utleveringssted og dato bestilt

Haggish

Skjønner det, men mange rapporterer at de har fått VIN, men det er mange feilkilder og misforståelser, så det er ikke lett og stole på😉🙏
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Krissulf

Jepp :+1: Men har følelsen av at de stemmer.. :)
Gleder meg på deres vegne, men skulle det være en feil, finnes jo ikke kundeservice som kan noe om det

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA