Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hengerfeste ikke på lager...til evig tid?

Startet av saphran, torsdag 15. september 2022, klokken 12:11

« forrige - neste »

Thorium

Noen som vet status på tilhengerfeste for ettermontering?

Har ventet på beskjed fra webshop i flere måneder, men tilsynelatende aldri på lager  :o

Fins det eventuelt andre alternativer?

kaistian

Det dukker opp i shopen til tider, men du får ikke varsling på mail.

Jeg sjekket den hver dag i et par uker og fikk til slutt kjøpt, har enda ikke fått noen varsling på mail, for vil tro jeg fortsatt står på den lista.

Kenneth Frantzen

Det sto at det ikkje var på lager da eg skulle ettermontere, men eg bestilte time i appen likevel. Fekk da montert i løpet av eit par veker.

k1

Sitat fra: Kenneth Frantzen på søndag 09. juni 2024, klokken 16:07Det sto at det ikkje var på lager da eg skulle ettermontere, men eg bestilte time i appen likevel. Fekk da montert i løpet av eit par veker.
Yes, bestill time i app'en hvor du skriver at du ikke har kjøpt det i webshop pga ikke tilgjengelig der, men ønsker det asap. Verkstedene har dem liggende og du får time relativt fort.
Jeg fikk det også gjort hjemme med mobile service 👍🏻

Stjerneglis

Jeg husker Mekonomen-verkstedet som monterte hengerfestet på bilen min på oppdrag av Tesla under den første "bølgen" i 2021/22 brukte 20 minutter på jobben. De bemerket at modell Y var bemerkelsesverdig enkel å montere på.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA