Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye hjulkapsler/deksel til 19" Gemini

Startet av casall, fredag 02. september 2022, klokken 13:11

« forrige - neste »

snakkesalig

Jeg var ikke fornøyd med mine Rimetrix. Den sølvgrå felgen vises godt bak kapselen (som man ser på bildet av den røde over her). Ser jalla ut. Solgte mine på finn.

flashback

Huffda. Ikke det jeg ville høre når jeg akkurat har svidd av nærmere 5k :-\ Må si at jeg sliter litt med å se det samme som deg. Mener du helt øverst på nærbildet av framhjulet? Dette er jo et av salgsargumentene deres - at den dekker sølvringen. I motsetning til om man bare lakkerer Gemini-kapslene.

Et annet problem jeg er mer bekymret for er at fargen ser mye svartere ut enn gummien. Jeg håper det bare er så markant når de er helt nye?

snakkesalig

Sitat fra: flashback på torsdag 23. februar 2023, klokken 20:03
Huffda. Ikke det jeg ville høre når jeg akkurat har svidd av nærmere 5k :-\ Må si at jeg sliter litt med å se det samme som deg. Mener du helt øverst på nærbildet av framhjulet? Dette er jo et av salgsargumentene deres - at den dekker sølvringen. I motsetning til om man bare lakkerer Gemini-kapslene.

Ikke selve ringen, men innsiden av felgen (den innvendige flaten) om du skjønner..

Kan sikkert løses med en runde plastdip feks.

Jeg synes bare det blir så veldig synlig at det er kapsler. Litt jalla som sagt. Jeg konkluderte med at jeg heller legger i noen tusenlapper og kjøper sorte felger.

flashback

Ja, nå skjønner jeg hva du mener. Ser det ganske tydelig når man vet hva man skal se etter. Erfaringsmessig blir det "heldigvis" ganske fort skittent inni der, så kanskje det demper inntrykket noe.

Er spent på hvor mye det kommer til å irritere meg med tanke på at jeg ikke la merke til det på bildene før jeg bestilte. Men kanskje det var fordi fargeforskjellen på gummien og kapslene var et større blikkfang.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA