Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøretur Oslo-Grensehandel?

Startet av kberge, mandag 22. oktober 2012, klokken 21:14

« forrige - neste »

satheesh.net

Sitat fra: crossbasse på torsdag 10. juli 2014, klokken 13:00
Okey, skjønner, da er det sekvensnummer da? Hvordan ser man dette?

Litt usikker på hva du egentlig spør etter. Men ja, det er et sekvensnummer der. Dette sekvensnummeret er "kølappen" din. Reservasjonsnummeret er noe helt annet og blir omgjort til P-nummer når bilen er i produksjon.

elbas

Kanskje litt dårlig forklart ja, men har kun fått RN- nummer og lurer på hvilken plass jeg har fått i køen. Flere andre uttaler sekvensnummer/reservasjonsnummer #2200 osv. er dette nummeret skjult i RN- nummeret eller finner man det på annen måte?
Nissan leaf 2014

satheesh.net

Sitat fra: crossbasse på torsdag 10. juli 2014, klokken 13:13
Kanskje litt dårlig forklart ja, men har kun fått RN- nummer og lurer på hvilken plass jeg har fått i køen. Flere andre uttaler sekvensnummer/reservasjonsnummer #2200 osv. er dette nummeret skjult i RN- nummeret eller finner man det på annen måte?

Dette står typisk i samme eposten som man får etter reservasjonen er gjennomført. Mulig de har endret dette nylig, men tror ikke det. Se vedlegget nedenfor. Det er et utdrag av min epost jeg fikk av Tesla.

Øggen

Betalte du med kort??
Jeg fikk det automatisk noen sekunder etter at betalingen gikk igjennom.
RN nummer og sekvensnummer.

sigurdi

Signatur, så får du først RN nummer i rød boks i mailen, så må du overføre, (går ikke å betale med kort)
Når betaling er registrert 2-3 dager, så får du du ny mail med sekvens nummer.
Blir også oppdatert på MyTesla, nummeret under RN
Eksempel:
RNxxxxx
#288
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

MrG


Kiefer

Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

sigurdi

@MrG gratulere så mye - snart utsolgt for Signatur i Europa også da. :-)
(Går nok noe over 500, helt sikkert noen som har trekt seg)

@Kiefer gratulere

sigurdi
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Undertegnede

#248
Reserverte i går og har fått nummer #2306 :) Gleder meg som en unge :)

petersv

Reserverte nå akkurat, fikk sekvensnummer 2308. Mao. 2 resevasjoner ila en halv dag? ;)

Jeg er sent ute føler jeg, hadde 173 på S-en. Usikker på om jeg vil bytte ut S-en dog.. ;)

eivind79

Reservert igår, sekvensnummer 2325  :o

drphev

Velkommen i klubben, undertegnede, petersv og eivind79! Skal tippe det er i alle fall 1000 norske reservasjonar no.
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

darthy001

#2384 reservert for noen minutter siden her. Så får jeg bare håpe at den kommer gjennom garasjeport og at det ikke kommer avgifter før den er levert:)

sigurdi

#253
@darthy001
Gratulere så mye
Inn garasjeporten blir nok ikke det største problemet. ;-)
Den liker å sammenligne seg med Q7 som er 1737mm høy, jeg tror den blir litt lavere en Q7 så mellom 1645mm og 1700mm. (S er 1445 mm) (20cm høyere en S)
Avgifter så må vi bare stole på at våre kjære politikere holder det de lovet og helst da 2017. ;-)
PS oppdaterte X tally på TMC forumet for deg. he he he

sigurdi
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

darthy001

Sitat fra: sigurdi på mandag 11. august 2014, klokken 18:25
@darthy001
Gratulere så mye
Inn garasjeporten blir nok ikke det største problemet. ;-)
Den liker å sammenligne seg med Q7 som er 1737mm høy, jeg tror den blir litt lavere en Q7 så mellom 1650 og 1700.
Avgifter så må vi bare stole på at våre kjære politikere holder det de lovet og helst da 2017. ;-)
PS oppdaterte X tally på TMC forumet for deg. he he he

sigurdi

Porten er bare 235cm bred så er ikke akkurat overflod med plass. Solgte min S-reservasjon til sjefen på jobb når vi kjøpte huset vårt grunnet en veldig bratt oppkjørsel som jeg "må" ha 4hjulstrekk på så jeg fikk aldri testet om en S går komfortabelt inn porten. Derav litt redd, og samtidig sent ute med reservasjonen siden jeg har veeeeentet på specs. Turte ikke vente lenger nå.

At jeg kjøpte meg en e-up som konebil, les kona har fødselspermisjon og disponerer hovedbilen mens jeg farter til jobb i e-uppen, har bare gjort lysten på en Tesla enda større:)

Så da starter ventetid nr2... Merkelig følelse siden jeg aldri fikk meg en S etter første runde med ventetid;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA